ďťż
"oo+all+you+need+oo+xs+s+m+l.php">,oO all you need Oo. xs/s/m/l "sieciowki+i+inne+rozm+s+m+l+kosmetyki+dodatki.php">Sieciówki i inne, rozm S,M,L kosmetyki,dodatki, buty, torebki "modne+ciuchy+buty+dodatki+u+niskoslodzonej.php">Modne ciuchy, buty, dodatki u Niskoslodzonej "od+xs+do+l+super+rzeczy+uzywane+i+nowe+zapraszam.php">Od XS do L, super rzeczy, używane i nowe, zapraszam:) "uporzadkowany+watek+same+firmowki+nike.php">Uporządkowany wątek same firmówki Nike,deichman,zara,orsey, terranova,house ......... "new+exchange+buty+tuniki+rurki+xs+m.php">New Exchange - buty, tuniki, rurki ! XS - M "jesienne+porzadki+rozm+s+xs+buty+37.php">Jesienne porządki, rozm S, XS, buty 37 "wymianka+z+hottie07+japan+style+atmosphere.php">Wymianka z Hottie07 - Japan Style, Atmosphere, buty i torby dużo rzeczy nowych :) "nowy+verzary+zapraszam+zara+h+m+stradivarius.php">Nowy Verzary :) Zapraszam !! Zara H&M Stradivarius Top Shop ... i wiele innych !! "szukam+tytulu+piosenki+zbiorczy.php">Szukam tytułu piosenki - zbiorczy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • odszkodowanie.xlx.pl

  • Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)



    kristi75 - 2009-10-13 15:52
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Cestia (Wiadomość 14706957) Aniś, no mam nadzieję, że witaminki pomogą :rolleyes: Rutinoscorbinu boję się podawać, na ulotce nic nie pisze na ten temat :noniewiem:

    :cool:
    cestia ja podawałam Karolkowi rutinoskorbin i mu pomagał bardzo było widać gołym okiem
    a kiedyś jak byłam z Krystiankiem w szpitalu i tam mu też podawali rutinoskorbine a nie miał nawet roku
    ja ją rozgniatałam i wybierałam to żółte tą powłokę i mieszałam ruti.z jakimś słodkim płynem na łyżce i podawałam i dawałam od razu popić

    Cytat:
    Napisane przez anka1900 (Wiadomość 14708728) idę łyknąć coli przynajmniej mdłości migrenowe może troszkę odpuszczą
    anka a może te mdłości nie migrenowe tylko ciążowe:ehem: :cojest:

    co do palenia w piecu to jak się ochłodziło na dworze to przepalaliśmy tylko wieczorami a od 2 dni pali się cały czas ale mam tylko w kuchni,przedpokoju i łazience załączone ogrzewanie podłogowe a grzejniki mam pozakręcane tylko na dole w w salonie na wieczór odkręcam 1 grzejnik bo on jest duży i jak siedzimy to jest chłodno
    a tam gdzie śpimy to mamy chłodno




    Sosnowa - 2009-10-13 16:02
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      no własnie, Anka, może pomyliłaś objawy? :>



    kristi75 - 2009-10-13 16:52
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      a mnie boli gardło i to coraz mocniej
    chyba profilaktycznie dam małemu rutinoskorbinę bo wczoraj wzięłam jego smoczek do buzi
    a jak dziś mam zapalone gardło to wczoraj chyba już też miałam jakieś wirusy :mad:

    tz właśnie pojechał do dentysty i wziął Krystianka na pierwszą wizytę by się oswoił z dentystą choć zęby ma zdrowe

    mówicie o szybkich przepisach
    ja ostatnio wyszukałam szybkie ciasto bez jajek i mleka by mógł jeść i Karolek i Krystianek
    napszę przepis w przepisach na ogr.

    ---------- Dopisano o 17:52 ---------- Poprzedni post napisano o 17:38 ----------

    chciałam jeszcze dodać że dzieciakom ciacho bardzo smakowało
    a Karolek wcinała a nie jadł :ehem:

    i zapomniałam jeszcze o jednym

    dużo dużo zdrówka dla Oleńki :cmok:

    to chyba pierwszy przypadek oskrzeli tej jesieni i oby to jedyny



    LeoNa86 - 2009-10-13 16:56
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      sosnowa uwielbiam danie soziemnomorskie tak to sie zwie...
    makaron z pesto czosnkiem,serem żółtym i migdałami
    Rewelacja!

    A teraz mam problem z dzieckiem.
    chcialam przejsc z mleka mdyfikowanego na grysik i pila mi go do czasu choroby a pozniej nie chciala go tknac.
    Nie mam mleka modyfikowanego juz i nie wie m czy tamto bedzie piła.
    Narzie jej robieplatki na mleku i kaszki.i zastanawiam sie nad kupnem mleka i dalej ja karmic modyfikowanym;)

    Ach i wlasnie dostalam od laski @ ze zakupione sweterki na all maja plamy i dziure kolo kieszeni.I co ja mam takiej lasce napisac jezeli ja wiem ze iuchy byly w stanie idealnym.A ona twierdzi ze w nawet dobrym nie były:baba:
    ach ci ludzie

    A jutro do kardiologa ehh.....

    ide poczytac co u Was




    Anisia25 - 2009-10-13 17:36
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      oszaleje... Piter znow co chwile kasztani... chyba zęby idą pełną gębą... zmienilam mu pieluche, a ten znow sadzi..., o 19 kąpiel wiec juz go zostawie w tej co ma, niech dorobi, no chyba, ze umre ze smrodu :mdleje:



    kristi75 - 2009-10-13 17:42
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      byłam dziś w cerfurze i są tam pampersy 82 szt za 44,99



    anka1900 - 2009-10-13 18:06
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Leona to faktycznie masakra z taką klientką, ja nie miałam takich wymyślonych uwag na szczęście jakoś trafiam na porządnych, próczy oczywiście tych którzy mnie nabili w butelkę,pisząc że towar jak nówka;) napisz jej cos delikatnie, bo inaczej przywali negatywa od razu

    nie dziewczynki to mdłości były migrenowe, niestety :ehem:

    a Veronka dzieki za cynk, Boti mam w realu jakby co, a cenowo jak te w ccc, można przebierać w przyszłości jak bedzie cos potrzebne



    LeoNa86 - 2009-10-13 18:25
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      ale co mam jej delikatnie odpisac :niewiem:
    ze jestem pewna ze ciuchy były w idealnym stanie
    :D



    anka1900 - 2009-10-13 18:27
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Leonka, no że jesteś pewna że ciuszki prima sort bo innych nie sprzedajesz, looknij czy baba ma jakies negatywy czy neutrale
    a poczekaj na Kasiulkę ona coś wymyśli;)



    LeoNa86 - 2009-10-13 18:29
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      mialam ostatnio takalaske co kłócila sie ze mna o 90 gr tzn przesylke podalam 6 zł ona na to ze5.1 Tłumacze jej ze wliczony jest koszt koperty i samej przesylki a ta ze co to za koperta ze tyle kosztuje:eek:
    kazałam jej przelac 5.1 nie sie cieszy kperte zafundowalam jej az za 90 gr:D:D
    moze to glupie ale tacy ludzie mi cisnienie podnosza

    ---------- Dopisano o 19:29 ---------- Poprzedni post napisano o 19:27 ----------

    masame pozytywy i az 9 komentarzy :D
    a ja mam 3 negatywy to ja jestem ta zła haha
    z reszta napisze co sadze....



    anka1900 - 2009-10-13 18:35
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      dobrze, że nie mam takich przygód bo bym sie juz zniesmaczyła na allegrowiczki:ehem:
    zwykle podaję 8 zł koszt przesyłki, np., jakies spodenki czy cos, bo tak 5,70 polecony priorytet, plus koperta 1,50 - 2 zł, nikt sie jeszcze nie targowal o obniżenie kosztów przesyłki
    ja dla przykładu jak widzę, że cena przesyłki na interesującej mnie aukcji stanowczo za duża, to wysyłam e-maila, czy mogę kupić z niższą przesyłką, np listem , a nie paczką, ludzie chętnie sie godzą, bo chcą opylić, bo coś ostatnio zastój na allegro widzę po cenach aukcji;)

    o i ja mam 3 negatywy :D :hahaha:



    LeoNa86 - 2009-10-13 18:41
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      napisałam ze ciuszki były w stanie dobrym bez żadnych plam i zauważonych dziur.i jeżeli chce niech wyśle mi te swetry na swój koszt ja jest zwrócę sam koszt zakupu swetrów.



    Cestia - 2009-10-13 18:57
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Kristi dzięki za info w sprawie Rutinoscorbinu :cmok:

    Leonka, też bym napisała, żeby odesłała skoro się nie podobają :ehem::cool:

    Przypomniałyście mi o Pesto :slina: :love:

    Ja je robię troszkę inaczej: na oliwie z oliwek zeszklić drobno posiekaną cebulkę i wyciśnięty czosnek (duuuuużo czosnku :D), dodać pastę pesto, doprawić ciutką wegety i dolać kapkę gorącej wody, tak żeby wyszedł sosik. Rozmieszać, dodać do makaronu penne. Mmmmm... jutro wysyłam TŻta po pesto :D



    taka sobie - 2009-10-13 19:06
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cestia ja tez dawałam ostatnio rutinoskorbin małej bo mi lekarka poleciła, wiec chyba mozna. Rozgnitłam na łyzeczce i z odrobiną wody

    Leona fajna baba :> ja sie ostatnio zraziłam do allegro i juz dawno nic nie kupiłam. No właśnie, musze w koncu na tą policję zajść bo w koncu sie sprawa przedawni ;) ale babie nie odpuszcze, moze gdyby pisała ze wysłała, ze to nie jej wina ale na moje ok 15 maili raczyła odpisac raz a potem głucho. Tak więc za olewkę :)

    Anisia czy jutro aktualne? i czy bobo zdrowe? bo się wybieramy :)



    Anisia25 - 2009-10-13 19:33
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Tak Takuśna jutro aktualne :) ja jestem w domu o 16.30, wiec na 17.00 moglabys byc



    taka sobie - 2009-10-13 19:38
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Anisia25 (Wiadomość 14718070) Tak Takuśna jutro aktualne :) ja jestem w domu o 16.30, wiec na 17.00 moglabys byc to super, będziemy :)



    jowisz - 2009-10-13 19:57
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      1 załącznik(i/ów) ale wam fajnie :>
    ja jutro będę sama cały dzień i całą noc :yyyy:

    wystawiłam śpiwór, kupiłam znikopis i przybyłam tu, a tu wielkiego ruchu widzę nie ma :>
    patrze jak dziś Igusiową uchwyciłam- komp, dwa telefony, tylko kubka kawy jej brakuje :D



    Kasiulka22 - 2009-10-13 20:01
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Hej kochane

    Dziękuję za życzenia dla mojej Olci.

    Leoncia ja też miałam taką, czepiła się spodenek H&M ale jej napisałam, że spodenki były w stanie bardzo dobrym wsio bylo widoczne na zdjęciach i trzeba było poprosić o więcej zdjęć które bym jej wykonała i że kupiła towar zgodny z opisem i używany i jak nie pasi trza było kupić nowe za 60 zł. Dostałam pozytywa a ja jej nie wystawiłam wcale.

    Popołudniu byłam na pazurkach mam cud frenczyk z hologramkami srebrnymi i fioletowymi :D

    Wk... mam kazałam małżowi zapalić piec to nie poszedł. Wyprowadzam się! Nie będę tu z chorym dzieckiem zamarzać. U nas w pokoju mamy 23 stopnie, ale na korytarzach, łazienka to jest mordownia! Poza tym uważam, że to już przegięcie że na zewnątrz ma byc 1 stopień a my nie grzejemy. Małż stwierdził, że jemu ciepło... wk... mam na maksa.



    Kasiulka22 - 2009-10-13 20:04
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      1 załącznik(i/ów) I pazurki, ładniejsze w realu of course :D



    taka sobie - 2009-10-13 20:40
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Jowiszku ale super zdjęcie :) a jak mała super siedzi przy stoliczku, kurka trzeba nabyc taki zestaw bo moja tez uwielbia siedziec na krzesle przy stole

    ---------- Dopisano o 21:40 ---------- Poprzedni post napisano o 21:24 ----------

    ja tez dzis robiłam pazurki :) i dopiero teraz widze ze za długie mi zostawiła, będę musiała sama piłować bo se w pracy nie dam rady z zetonami za tydzien :>



    wersta - 2009-10-13 20:43
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      nie idźcie na julia&julie jakkolwiek się to pisze, bo jedna z większych siar kinowych na jakich byłam (choć może golasy były gorsze:rolleyes:);)
    kupiłam przepiękny śpiworek do spania dla sofijkowej :love: na 110, więc może na przyszły rok się nada :> tylko już zapewne w prawdziwym łóżku będzie sypiać, bo ma już mało miejsca, więc nie wiem czy wtedy śpiworki są używane?
    z opisanych tam powodów w wiadomym miejscu reszta :)



    taka sobie - 2009-10-13 20:53
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Wersta a Zocha chciała spać w spiworku? bo moja nie chciała :>



    anka1900 - 2009-10-14 07:49
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      hello
    ledwo sie zwlokładm zza wydm śnieżnych;)
    wali z całej rury śnieżyca na maksa
    juz szykuję kombinezon, buty i bedziemy spacerować jak ucichnie
    no ale żeby taki śnieg w pażdzierniku to ja nie pamiętam
    wersta dzieki za ostrzeżenie filmowe, mialam własnie wdepnąć do kina własnie na ten film;)
    idę pić kawę do śnieżnego ogrodu :D
    ps. Miki cierpi równiez na bezsennośc, dzis pobudka o 3 i nici ze spania, potem zasnął kolo 5 i spał raptem do 7 , jestem wykończona takim eksbobasem:mur:



    Anisia25 - 2009-10-14 07:53
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      witajcie :)

    wczoraj jak chcialam wejsc na wizaz, to byl dupniety i w rezultacie rozwyl sie piter wiec poszlam do niego i zasnelam obok :cool:

    o 3.30 przebudzenie mojego potworka, i nim go uspilam ponownie zrobila sie 5.. a o 7mej musialam budzic bo wacpan spal jak suseł :>

    Wczoraj torpedowal w pieluchy nadprogramowo, wiec smiem twierdzic ze ruszyly nam zębole :mdleje: dobrze ze jutro juz mam weekend bo musze odespac :ziewam:

    ooo Aniu, widze, ze mialas podobnie, witam w klubie :cool:



    anka1900 - 2009-10-14 08:18
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      oj Aniś może faktycznie, to trójki idą, bo juz innego wytłumaczenia tych pobudek nie widzę :nie:
    należy sie chyba Mikiemu :atyaty: bo już chodzę na rzęsach od tygodnia

    pada pada śnieg :D

    ps. jeszcze tej fajowej ikony nikt nie wykorzystał, bo tak nie ma związku z bobasami :ksiadz:



    Anisia25 - 2009-10-14 08:44
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez anka1900 (Wiadomość 14722790) oj Aniś może faktycznie, to trójki idą, bo juz innego wytłumaczenia tych pobudek nie widzę :nie:
    należy sie chyba Mikiemu :atyaty: bo już chodzę na rzęsach od tygodnia

    pada pada śnieg :D

    ps. jeszcze tej fajowej ikony nikt nie wykorzystał, bo tak nie ma związku z bobasami :ksiadz:
    Ania, to dobra szpachla na twarz lub :torba:

    a moglby przyjsc :ksiadz: i odczarowac nasze smyki :>



    Cestia - 2009-10-14 09:29
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Bry... piękną mamy zimę tej jesieni, co? :mur:

    Nic nie chcę mówić, ale ja też miałam pobudkę w okolicach 3ciej w nocy :cool: Kiedy ja się wyśpię???!!!

    Z Igi boska bizneswomen :D :hahaha:



    Anisia25 - 2009-10-14 09:45
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Cestia (Wiadomość 14723975) Bry... piękną mamy zimę tej jesieni, co? :mur:

    Nic nie chcę mówić, ale ja też miałam pobudkę w okolicach 3ciej w nocy :cool: Kiedy ja się wyśpię???!!!

    Z Igi boska bizneswomen :D :hahaha:
    łoo to witaj w klubie :torba:



    Sosnowa - 2009-10-14 10:09
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      a ja nawinie sądziłam, że po skończeniu roku, przeboje ze spaniem się kończą....



    Ela - 2009-10-14 10:49
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Sosnowa (Wiadomość 14724715) a ja nawinie sądziłam, że po skończeniu roku, przeboje ze spaniem się kończą.... u nas sie kończą :ehem: Juz kilka nocy przespanych pod rząd.
    Sposób? Ja do drugiego pokoju a do Maksa wstawał mąż (1x w nocy zazwyczaj), dal mu wode do picia, albo tylko poglaskał. Mlody wreszcie załapal ze nie ma mamy i nie ma co liczyc na nocne przyjemności.
    Ze starszym synem sposob na przespane noce był analogiczny.



    Sosnowa - 2009-10-14 11:01
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      no u mnie na szczęście nie ma nocnych zabaw. i nie było nogdy..

    ---------- Dopisano o 12:01 ---------- Poprzedni post napisano o 11:58 ----------

    ale wydaje mi się,że zalezy to od dziecka....



    Anisia25 - 2009-10-14 11:01
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Ela (Wiadomość 14725497) u nas sie kończą :ehem: Juz kilka nocy przespanych pod rząd.
    Sposób? Ja do drugiego pokoju a do Maksa wstawał mąż (1x w nocy zazwyczaj), dal mu wode do picia, albo tylko poglaskał. Mlody wreszcie załapal ze nie ma mamy i nie ma co liczyc na nocne przyjemności.
    Ze starszym synem sposob na przespane noce był analogiczny.
    ja niestety wymagam od mojego dziecka pełnometrazowego snu, gdyz potem jestesmy w trojke snieci w pracy, a nie moge se na to pozwolic :>

    Trzeba przezyc zębole i pozniej winno byc lepiej :> poza tym pogoda do doopy nie mial sie gdzie dotlenic i gdzie poszalec :>



    Kasiulka22 - 2009-10-14 11:05
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Hej babeczki

    Rzeszów też pod śniegiem, wieje i sypie. Plus 3 stopnie więc breja na ulicach na pewno. Ja i tak z domu nosa nie wyściubię bo siedzę z Olgierdzianą, którą właśnie uśpiłam po 30 minutach bujania wózkiem. Nie będzie już tak pięknie jak ze spaniem na polu, zasypiała dość szybko nawet jak lało i nie byłyśmy na spacerze, tylko bujałam ją pod dachem.

    Kupiłam dziś córci znikopis z linku od Ver_Onki i takie cuś :D niech ma co robić dziecię (choć wiem że zabawa będzie krótko) ale idą coraz uboższe w światło dni i będziemy skarcerowane w domu.

    http://www.allegro.pl/item760073108_...ny_jakosc.html

    Obie zabawki wzięłam za pobraniem, żeby szybciej doszły.

    Poza tym mam nadzieję, że uda mi się upolować dziś wieczorem piękny, ciepły pajac dla Oluni.

    Werstunia pochwal się śpiworkiem bo jestem bardzo ciekawa.

    Piec włączył małż wieczorem. No! tyle, że teraz zacznie się finansowa ruina. ;)



    anka1900 - 2009-10-14 11:12
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      uśpiłam gada, poprasowałam wsio co miałam doschnie teraz szybciej, nie chcę żeby mi sie mieszkanko zawilgacało w taką pogodę,
    dziś małż w domu, strajkuje bo ma letnie opony :brzydal:
    piec właczyłam wiec git, nawet małz nie oponował, bo w końcu po nocy było 19 stopni ;)
    u nas tez zaczną sie zwiększone nakłady na gazowe rachunki, ale bez tragedii, w tamtym roku w zimowe super dni było do300 zł na miesiąc, w końcu nie będę siedzieć w kożuchu, a jak mieszkanie sie bardziej wychładza to dogrzewanie staje sie nieekonomiczne, wiec warto cały czas utrzymywać zbliżoną temperaturę:ehem:



    marticia - 2009-10-14 11:15
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Ktos to wspominal o czarowaniu? ja jzu w wariatkowie wyladowalam, u mnie to juz dokaldnei miesiac mija odkad nei spi, w dzien super, ale noc.. szkoda slow, dzisiejsza nalezy do udanych 3 pobudki... w porownaniu z innymi co godzine pol, to naprawde sie wyspalam tej nocy...ech.
    Ja zaczelam podejrzewac u mojego ADHD

    Nawet nie wiecie ile bym dala za przespan nocke, zmienic pokoj...niestey to niemozliwe, mieszkamy we trojke w jednym pokoju. Ale moze cos w tym jest, tzn. z maminym przywiazaniem, bo jak mnie widzi to zaczyna wariowac, a z TZem jest grzeczny i ladnie sie kladzie



    wersta - 2009-10-14 11:35
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      tak nawaliło śniegu, że mi platana złamało :cry: do lekarza jechałam prawie 2 godz. :mdleje:
    w sobotę mam gości, więc nie będę musiała jechać z tż na turniej piłki - mam wymówkę :sol::D ale za to muszę uprać firanki w salonie, bo zocha wytarła w nie dzióbek pozupkowy :pala:

    Tauśna zocha śpi od samego początku w śpiworkach i nie protestuje, bo przyzwyczajona. a nawet lepiej, bo śpiworek oznacza spanie i nie ma łażenia po wyrze - zaczęłam ją pakować na dzienną drzemkę i wtedy szybko zasypia :ehem:



    Kasiulka22 - 2009-10-14 11:36
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Aniu a u nas na dwa miechy to jest w sezonie zimowym 1500-2000 za gaz... a o reszcie rachunków nie wspomnę.

    Pobuszowałam po All, co nieco dodałam do obserwowanych aukszynów, może coś upoluję ;)

    Przeraża mnie brak kombinezonu i ta pogoda za oknem. :ehem:



    Ela - 2009-10-14 11:41
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez marticia (Wiadomość 14726067) Ale moze cos w tym jest, tzn. z maminym przywiazaniem, bo jak mnie widzi to zaczyna wariowac, a z TZem jest grzeczny i ladnie sie kladzie Jest jest :ehem: u nas TZ stwierdził ze ja wywieram na dzieci zly wplyw :D

    Cytat:
    Napisane przez Anisia25 (Wiadomość 14725753) ja niestety wymagam od mojego dziecka pełnometrazowego snu, Maks spi teraz pełnometrazowo :ehem: nie mowie o nacach z katarem i innymi dolegliwosciami bo wtedy to wiadomo ze i dorosly sie budzi jak ma nos zatkany wiec cudów od dziecka nie wymagam ale jak wszystko ok to spi smacznie :)
    Przestawienie go nie trwalo długo, max. 2 tyg



    wersta - 2009-10-14 11:59
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Kasiulka też mam na gaz piec :ehem: i też 2 tys. co 2,5 mies :rolleyes: pocieszające jest to, że olejowe wychodzą drożej (mam porównanie u rodziców). no i nie musimy pilnować czy jescze jest paliwo/ lub ekogroszek wsypać do pojemnika ;) coś za coś jak zwykle.

    ale mi dziś niedobrze :kwasny:



    anka1900 - 2009-10-14 12:02
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      no i ja mam juz chyba urojoną ciążę :hahaha:
    bo mnie mdli od rana :brzydal:



    Anisia25 - 2009-10-14 12:03
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Ela (Wiadomość 14726680) Jest jest :ehem: u nas TZ stwierdził ze ja wywieram na dzieci zly wplyw :D

    Maks spi teraz pełnometrazowo :ehem: nie mowie o nacach z katarem i innymi dolegliwosciami bo wtedy to wiadomo ze i dorosly sie budzi jak ma nos zatkany wiec cudów od dziecka nie wymagam ale jak wszystko ok to spi smacznie :)
    Przestawienie go nie trwalo długo, max. 2 tyg
    mój tez zazwyczaj spi długo, chyba ze sen zaburzy "coś" czyli zęby lub gorączka albo katar :gun:



    jowisz - 2009-10-14 12:07
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      mój małż od zawsze wstaje ze mną na przemian w nocy. więc to nie rada dla mnie :D u mnie o zęby chodzi albo katar, o nic innego. bo Iga nie je od 6 tego mca, i nigdy w nocy nie popijała.

    czekam na kasztana po leczo i kładę ją spać:jupi:



    wersta - 2009-10-14 12:19
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez anka1900 (Wiadomość 14727190) no i ja mam juz chyba urojoną ciążę :hahaha:
    bo mnie mdli od rana :brzydal:
    mogę Ci kopsnąć antoninowe psychotropy :hahaha::hahaha::hahaha:

    ---------- Dopisano o 12:19 ---------- Poprzedni post napisano o 12:08 ----------

    upatrzyłam sobie fajną kurtkę i dzięki temu, że pada mam pretekst do kupna :D tylko to na 2gim końcu w-wy, więc nie mam pojęcia kiedy tam dotrę ;)

    sofija przesypiała całe noce odkąd skończyła 2,5 mies, aż do momentu kiedy zaczęły wyłazić 4ki :mur: teraz się budzi raz :cry: i dłubie w dziobie oraz dojada w nocy, bo ma kiepski apetyt w dzień. dziś o dziwo spała od 18.20 do 9tej. ale to wybryk i nie robię sobie nadziei :prosi:



    Mała75 - 2009-10-14 12:22
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      nawet nie zauwazyly, ze mnie wczoraj nie bylo :> zawalone wszystkie sniegiem czy co, hehe
    ja wczoraj mialam dzien marudera - Majoslawa spala az 25 min :mdleje: bo patologiczny sasiad uruchomil w porze drzemki wiertare udarowa chyba :mur: chata trzesla mi sie w posadach, myslalam, ze w powietrze pojde :baba: mloda histerii dostala, bo wiercenie prosto pod jej pokojem-no masakra :mad: godzine na rekach mi siedziala, wczepiona jak malpka...
    do wieczora snula sie jak cien za mna wiec mialam dosc.

    dzis rano bylam u gina po recepte, myslalam, ze przeglad podwozia bedzie ale mowi, ze za pol roku dopiero. wiec super bo mam 150zl w kieszeni :jupi: mloda zostawilam u taboreta, bawila sie super bez mamy :> jeszcze przyszla siostra taboretowej kuzynki z 2,5 rocznym synkiem Filipkiem-dzieciaki bawily sie super-Maja mu paluchy do oczu kladla, rozbroili tez calkiem sprzet grajacy taboretow :cool: na koniec ten maly sie poryczal bo juz musielismy isc do domu, hehe.
    w drodze powrotnej Majoslawa padla w wozku wykonczona harcami a ja w panice bo co z drzemka w zaciszu domowym :confused: ale o dziwo nie drgnela jak ja rozbieralam w chacie z kurtki i calej reszty...spi jak zabita :D

    Jowisz - Iga ma spojrzenie jak moja cora :D widze, ze super sie bawi tym laptopem-ciepnij mi linka bo nie wiem ktory to? musze jej tez kupic :ehem:

    Kasiula - jak zwykle pazurasy masz boskie :love: mi siora miala zrobic tylko zel na moje naturalne ale mi sie juz 2 zlamal i wyc mi sie chce :cry: ile mam czekac...
    a - i jak tez bez kombinezonu jeszcze :cool: truchleje jak widze ta pogode, dzis to malo wicher mi wozka nie wyrwal, momentami szlam tylem!



    Anisia25 - 2009-10-14 12:22
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez wersta (Wiadomość 14727368) mogę Ci kopsnąć antoninowe psychotropy :hahaha::hahaha::hahaha:

    ---------- Dopisano o 12:19 ---------- Poprzedni post napisano o 12:08 ----------

    upatrzyłam sobie fajną kurtkę i dzięki temu, że pada mam pretekst do kupna :D tylko to na 2gim końcu w-wy, więc nie mam pojęcia kiedy tam dotrę ;)

    sofija przesypiała całe noce odkąd skończyła 2,5 mies, aż do momentu kiedy zaczęły wyłazić 4ki :mur: teraz się budzi raz :cry: i dłubie w dziobie oraz dojada w nocy, bo ma kiepski apetyt w dzień. dziś o dziwo spała od 18.20 do 9tej. ale to wybryk i nie robię sobie nadziei :prosi:
    Zosia to pobija rekordy :mdleje: kiedy moje bedzie tyle spac :> a on jak tylko swit, to juz patrzałki wielkie i leci po wiaderko z klockami :>



    wersta - 2009-10-14 12:24
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Anisia ale ma w dzień porządne spanie za to :> a u mnie to wiesz jak :cool:



    Kasiulka22 - 2009-10-14 12:24
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Werstusia dokładnie, coś za coś. Teściowie mają na węgiel piec to taniej wychodzi, ale rzeba pilnować, dokładać, sprzątać itp.

    Antoninowe psychotropy :hahaha:

    Ola zjadła jajecznicę z dwóch jajek wiejskich bo wyrodnej matce nie chciało się zupy uwarzyć ;)



    Anisia25 - 2009-10-14 12:26
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez wersta (Wiadomość 14727744) Anisia ale ma w dzień porządne spanie za to :> a u mnie to wiesz jak :cool: 2h to standard jaki musi miec :> raz mu sie zdarzylo prawie 4h spac, ale to byl wypadek przy pracy :D



    Mała75 - 2009-10-14 13:08
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Maja mi ostatnio spi od ok. 20 do 9 rano :D z tym, ze jedna pobudka w nocy jest-nie wiadomo na co :cool: nie je, nie pije, dam smoka i spi dalej. w dzien standard - min. 2h drzemki (wczoraj byl wypadek przy pracy, ze tak krotko :D)
    rano chyba dluzej spi bo ciemno na dworze i ogolnie jakos tak sennie, ze dobudzic sie nie mozna...



    Kasiulka22 - 2009-10-14 13:11
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Mała75 (Wiadomość 14728687) Maja mi ostatnio spi od ok. 20 do 9 rano :D z tym, ze jedna pobudka w nocy jest-nie wiadomo na co :cool: nie je, nie pije, dam smoka i spi dalej. w dzien standard - min. 2h drzemki (wczoraj byl wypadek przy pracy, ze tak krotko :D)
    rano chyba dluzej spi bo ciemno na dworze i ogolnie jakos tak sennie, ze dobudzic sie nie mozna...
    Maluśna nie od dzis twierdze ze zaposiadlas angela ;) :D nie jedna by tak chciala, a bynajmniej ja tak ;) dzis Ola komarzyla 40 minut... co przez ten czas mozna zrobic? wizaz sobie poczytac ;)



    jowisz - 2009-10-14 13:12
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      rany muszę wyjść bo w lodówce mam przewiew. małż będzie jutro więc w ten wicher muszę Igę zabrać, już mam ciary:cool:

    u nas noce ciężkie, od 1,5 mca nie wyszedł żaden ząb, w ciągu dnia mała nawet dwa wskazujące naraz pcha do buzi, z jednej i drugiej strony. dziąsła opuchnięte ale żadnej 4ki jeszcze nie widać:mur:



    Mała75 - 2009-10-14 13:22
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Kasiulka22 (Wiadomość 14728744) Maluśna nie od dzis twierdze ze zaposiadlas angela ;) :D nie jedna by tak chciala, a bynajmniej ja tak ;) dzis Ola komarzyla 40 minut... co przez ten czas mozna zrobic? wizaz sobie poczytac ;) no wiem, w sumie nie powinnam narzekac...gdyby jeszcze zechciala nie budzic sie w nocy to juz wogole bylby angel :D
    ja wczoraj jak spala te nieszczesne 25min to nawet na wizaz nie wlazlam :mur: sprawdzilam poczte i moje aukcje i doopa :cool:

    Cytat:
    Napisane przez jowisz (Wiadomość 14728774) rany muszę wyjść bo w lodówce mam przewiew. małż będzie jutro więc w ten wicher muszę Igę zabrać, już mam ciary:cool:

    u nas noce ciężkie, od 1,5 mca nie wyszedł żaden ząb, w ciągu dnia mała nawet dwa wskazujące naraz pcha do buzi, z jednej i drugiej strony. dziąsła opuchnięte ale żadnej 4ki jeszcze nie widać:mur:
    nie zazdroszcze wylazenia w ta pogode...to co sie u nas wyrabia to szok, pada co chwile, wieje masakrycznie a ja tez musze dzis wyjsc - do mamy :cool: na szczescie, ze to blok obok, no a mamusia wrocila z wycieczki z Rodos i ma dla nas prezenciki :jupi: jakies przyprawy, oliwe, ser feta itp. juz mi sie morda cieszy :D



    ver_ona - 2009-10-14 13:36
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Ja tez mam piec z co. i przez ostatnie 6 lat wydalismy na ogrzwanie max 500zl. A to dlatego, ze mamy fulll drewna i nim palimy, a weglem jak jest na serio zimno.
    Ale tak jak mowicie, cos za cos. CZasem wolalabym przyjsc do domu i tylko wlaczyc piec i miec cieplutko.



    taka sobie - 2009-10-14 13:54
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      helooooo :)

    no i nici z Anisiowego spotkanka :( taka pogoda ze nawet pies w domu sie suszy a co dopiero z dzieckiem wyjsc :> nigdzie dzis dupy nie ruszam .TZ pojechał mi opony zmienic na zimówki

    Mój angelek tez ładnie sypiał ale teraz pewnie znów zębole idą wiec sie budzi ok północy i czasem muszę ją brac do łóżka bo nie chce w łóżeczku sie położyć

    ---------- Dopisano o 14:45 ---------- Poprzedni post napisano o 14:37 ----------

    wyjęłam szczebelki z łóżeczka i mała tam weszła sama :> i tak se wchodzi i wychodzi i jaką ma frajdę :hahaha:

    ---------- Dopisano o 14:54 ---------- Poprzedni post napisano o 14:45 ----------

    boszzzzz jakie ma pomysły, najpierew nogi wkłada i jak lezy na plecach z głową w dół trzymająć sie szczebelków po bokach to pomysły na wejscie sie jej konczą:> dwa razy jej pokazałam, dwa razy wyjęłam jak utknęła a potem zostawiłam. Podłożyłam jej tylko kołderkę i poduchę i zleciała na głowę prawie...ciekawe czy wyciągnie wnioski. Jaka ona jest uparta ;)



    Kasiulka22 - 2009-10-14 14:13
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      A ja wlasnie doznalam olsnienia, kazalam tz kupic (jak wroci od tesciow) pojechalpo naprawione auto) goftownice w media, znalazlam sobie fajny przepis i bede wazyc wieczorem :rotfl:



    Anisia25 - 2009-10-14 14:16
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14729286) helooooo :)

    no i nici z Anisiowego spotkanka :( taka pogoda ze nawet pies w domu sie suszy a co dopiero z dzieckiem wyjsc :> nigdzie dzis dupy nie ruszam .TZ pojechał mi opony zmienic na zimówki

    Mój angelek tez ładnie sypiał ale teraz pewnie znów zębole idą wiec sie budzi ok północy i czasem muszę ją brac do łóżka bo nie chce w łóżeczku sie położyć

    ---------- Dopisano o 14:45 ---------- Poprzedni post napisano o 14:37 ----------

    wyjęłam szczebelki z łóżeczka i mała tam weszła sama :> i tak se wchodzi i wychodzi i jaką ma frajdę :hahaha:

    ---------- Dopisano o 14:54 ---------- Poprzedni post napisano o 14:45 ----------

    boszzzzz jakie ma pomysły, najpierew nogi wkłada i jak lezy na plecach z głową w dół trzymająć sie szczebelków po bokach to pomysły na wejscie sie jej konczą:> dwa razy jej pokazałam, dwa razy wyjęłam jak utknęła a potem zostawiłam. Podłożyłam jej tylko kołderkę i poduchę i zleciała na głowę prawie...ciekawe czy wyciągnie wnioski. Jaka ona jest uparta ;)
    Takuśna, co sie odwlecze to nie uciecze :D

    24 jestesmy zas umowione wiec lusss :D



    anka1900 - 2009-10-14 14:36
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Kasiulko gratki;)
    ja nie posiadam takich sprzętów, rozpierających jeszcze bardziej mój brzuszek i biodra :hahaha:
    tak więc mam embargo na gofrownicę i toster-sandwiczera ;), bo wiem, że non stop były by przekąski z chleba i sera, a ser to bomba kaloryczna :nie:



    taka sobie - 2009-10-14 14:36
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Anisia25 (Wiadomość 14730143) Takuśna, co sie odwlecze to nie uciecze :D

    24 jestesmy zas umowione wiec lusss :D
    no taaaaaaaak :):):)
    ok spadam bo mała wariuje, nie daje mi siedziec, trzeba potwora zabawic ;)



    kristi75 - 2009-10-14 14:53
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez marticia (Wiadomość 14726067) Ktos to wspominal o czarowaniu? ja jzu w wariatkowie wyladowalam, u mnie to juz dokaldnei miesiac mija odkad nei spi, w dzien super, ale noc.. szkoda slow, dzisiejsza nalezy do udanych 3 pobudki... w porownaniu z innymi co godzine pol, to naprawde sie wyspalam tej nocy...ech.
    Ja zaczelam podejrzewac u mojego ADHD

    Nawet nie wiecie ile bym dala za przespan nocke, zmienic pokoj...niestey to niemozliwe, mieszkamy we trojke w jednym pokoju. Ale moze cos w tym jest, tzn. z maminym przywiazaniem, bo jak mnie widzi to zaczyna wariowac, a z TZem jest grzeczny i ladnie sie kladzie

    marticia jeżeli u ciebie jest nie możliwe zrobić pokoju małemu to może kup sobie taki parawan i zrób taki osobny kącik dla małego żeby was nie widział a jak będzie trzeba to poślij tz do małego może to coś pomoże

    Cytat:
    Napisane przez wersta (Wiadomość 14727113) Kasiulka też mam na gaz piec :ehem: i też 2 tys. co 2,5 mies :rolleyes: pocieszające jest to, że olejowe wychodzą drożej (mam porównanie u rodziców). no i nie musimy pilnować czy jescze jest paliwo/ lub ekogroszek wsypać do pojemnika ;) coś za coś jak zwykle.

    ale mi dziś niedobrze :kwasny:

    wersta może jesteś następna na kolejce oczekujących :cojest:\

    Cytat:
    Napisane przez anka1900 (Wiadomość 14727190) no i ja mam juz chyba urojoną ciążę :hahaha:
    bo mnie mdli od rana :brzydal:

    no i kolejna oczekująca

    może to nie urojenie:>

    a ja mam piec na normalny opał i kupuje auto flotu które mi wystarcza na 2 lata do tego parę worków węgla
    i koszt opału na 2 lata wychodzi 2,500
    tz rozpala i praktycznie pali się naokrągło tylko na noc się zmniejsza temperaturę do minimum by tylko nie zgasło i rano przed pracą idzie tam dołożyć zwiększa temp. potem idzie znowu jak przychodzi z pracy i potem znów wieczorem przed spaniem

    no i tak jak mówicie coś za coś na gaz to jest czyściutko bez żadnej roboty tylko włączasz i gotowe ale za to rachunki wysokie

    byłam dziś w przychodni na kontroli i doktorka była zadowolona że przez 2 tyg przybrał 200 g
    i wychodzi na to że być może jest uczulony na tą herbatkę więc mogę pomału mu zacząć dawać przetwory mleczne typu serki jogurty ale tylko naturalne żeby zobaczyć jak reaguje na to i jak będzie wsjo ok to dietę mleczną mogę rozszeżać
    jajek narazie mam jeszcze nie dawać bo wiadomo nie wszystko na raz

    aa Karolek teraz waży 8730

    wczoraj pisałam że kupiłam pampersy 82 szt za 44.99
    dopier w nocy patrzę na tą paczkę i okazuje się że to nie 4 a 3 :brzydal:
    no i zrobiłam sobie promocje :hahaha:

    a z tym :ksiadz:czarowaniem uważajcie by tych dobrych aniołków nie odczarować :hahaha:

    ---------- Dopisano o 15:53 ---------- Poprzedni post napisano o 15:48 ----------

    Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14730577) no taaaaaaaak :):):)
    ok spadam bo mała wariuje, nie daje mi siedziec, trzeba potwora zabawic ;)

    ja jak próbowałam wcześniej wejść tu to mi Karolek nie dał
    cwaniak opracował do perfekcji wyłącznie mi kompa :cool:
    ja miałam 2 podejścia do kompa a on mi już 2 razy go wyłączył:confused:

    a i znalazł sobie nową zabawkę :brzydal:
    otwieranie i zamykanie klapki na płyty :pala:



    anka1900 - 2009-10-14 14:57
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Kristi nasze bobasy na różnych pampkowych rozmiarach juz jadą, wiec na ogół ja przeliczam ile wychodzi za sztukę :D
    Miki na razie na 4+, ale jak skończę promocyjne paki, to chyba juz 5 zapodam ( jak pisze wersta, to sie już robią takie mini-bikini, mimo że zakres kilogramowy ogromny;) ), te z Lidla na bank na noc, ewentulanie jakieś promocje korzystne trzeba bedzie znowu szukać;)
    ps. Karolek taki filigranowy jak jego narzeczona ;)



    kristi75 - 2009-10-14 15:16
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      anka ty już na 4+ i myślisz o 5
    my tu jedziemy na 4 i teraz mu założyłam te 3 i jego zgrabna dupka się tam mieści spokojnie i bez żadnych odgniotów \

    kurka ja mam chyba najmniejsze dziecko na wątku



    Anisia25 - 2009-10-14 15:22
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez kristi75 (Wiadomość 14731357) anka ty już na 4+ i myślisz o 5
    my tu jedziemy na 4 i teraz mu założyłam te 3 i jego zgrabna dupka się tam mieści spokojnie i bez żadnych odgniotów \

    kurka ja mam chyba najmniejsze dziecko na wątku
    Piterek deko ciezszy od twojego, ale wielkoscia nie grzeszy :D



    ver_ona - 2009-10-14 15:33
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      my tez mamy 4+i tz wczoraj mowi,ze trza kupic juz 5 to te sa strasznie male



    Cestia - 2009-10-14 15:44
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Mati też pięknie noce przesypiała (od 19 do 9 często), ale skończyła się laba przy wyłażeniu czwórek :cool: A jak TŻ się kopsnie do niej to młoda jeszcze bardziej "ożywa" i o spaniu nie ma mowy.

    Ech jaka pogoda :mur: TŻ właśnie pojechał opony zmienić.

    Jestem w ciężkim szoku ile się płaci za ogrzewanie gazem :eek: W bloku nie wiem ile to wychodzi bo jest wliczone w czynsz i specjalnie się tym nie interesowałam, no ale skoro czynsz to 400zł to wiadomo :cool: W domu miałam CO, dziadek, tata, TŻ górnicy więc węgiel za frajer :D

    Kasiulka, wrzuć no przepis na gofry jeśli masz sprawdzony. Ja kiedyś robiłam i nie wyszły. Gofrownica stoi i się kurzy :rolleyes:



    ver_ona - 2009-10-14 15:48
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Cestia (Wiadomość 14731936) :D

    Kasiulka, wrzuć no przepis na gofry jeśli masz sprawdzony. Ja kiedyś robiłam i nie wyszły. Gofrownica stoi i się kurzy :rolleyes:
    Tylko, zeby wyszly dobre gofry, musi byc dobra gofrownica- czyli naprawde niezla moc musi posiadac!



    Cestia - 2009-10-14 15:51
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez ver_ona (Wiadomość 14732002) Tylko, zeby wyszly dobre gofry, musi byc dobra gofrownica- czyli naprawde niezla moc musi posiadac! Bogata nie jestem, ale na porządną gofrownicę mnie jeszcze stać ;)



    ver_ona - 2009-10-14 15:56
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Cestia (Wiadomość 14732060) Bogata nie jestem, ale na porządną gofrownicę mnie jeszcze stać ;) Nie, no . Chodzi mnie o to, ze ja kupilam niby dobra, a do dup. jest! :[
    dopiero jak poczytalam troche o gofrach, to zaczailam gdzie tkwi sukces :P
    i teraz moja lezy bez sensu i tylkomiejsce zajmuje



    Judi21_84 - 2009-10-14 16:36
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      hej:)
    Nie jestem oczywiście w stanie nadrobić:cool:
    Coś doczytałam o śpiworkach. U nas sprawdza się super. Pierwszą noc Tymek protestował, wył jak go wsadziłam do niego, ale potem było już z órki i jest tak samo jak u Wersty- śpiworek oznacza spanie i w nim usypia duzo szybciej niż bez:ehem: Rano budzi się cieplutki jak świeże bułeczki:)
    U ans też wali śniegiem a my opony letnie-będę dzisiaj dłużej do pracy jechala-mam dwupasem 15 km:cool:
    czekamy właśnie na stolarza, ma przynieść projekt kuchni:)



    kristi75 - 2009-10-14 17:46
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez ver_ona (Wiadomość 14732002) Tylko, zeby wyszly dobre gofry, musi byc dobra gofrownica- czyli naprawde niezla moc musi posiadac! racja racja moja kuyznka te miała fajną dobrą i te nie tanią gofrownicę ale gofrów upiec się nie dało a próbowała dużo różnych przepisów dopiero potem z czaiła co jest grane i kupiła potem sprawdzoną gofrownicę i dużo tańszą od tej co ona miała i gofry wychodziły 1 klasa

    Cytat:
    Napisane przez Anisia25 (Wiadomość 14731464) Piterek deko ciezszy od twojego, ale wielkoscia nie grzeszy :D Karolek też wysoki nie jest dziś jak nie zapomnę to przy kąpaniu go zmierzę

    dziś wymacałam Karolkowi 2 ząbki obydwa na dole jeden to na przodzie 3 a drugi to gdzieś w połowie po prawej stronie
    dziwnie będzie wyglądała taka duża przerwa między zębami
    a te ząbki dopiero co się przebiły bo tylko czuć taką igiełkę
    mam nadzieję że wszelkie marudzenie się skończy



    marticia - 2009-10-14 18:10
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Psychotropy tosislawy :hahaha:
    Moze ja bym z nich skorzystala, dzis walne se kielicha, postanowione.. jak ciekawie moge wypic whisky? bot akowa posiadam, nigdy nie probowalam, czas moze nadszedl:)

    Kristi TZ wstaje do malego, ale ten ostatnio tak sie drze, ze szkoda slow, rzuca smokiem, butelka wody, chce mleka... taka jazda ze szok.

    Narobilyscie mi chetki na gofry :love: i to jezcze takie z malinkami...

    Ja wiecie co chce zrobic, zszyc koldekre mlodego wlasnie w taki spiworek. Zimno sie zrobilo i u nas jak w zimie, w domu lodowa, poki co na razie ubieralam cieplo bajbusa, ale mam taka fajna kolderke, jak ja zloze to bedzie spoko:)



    anka1900 - 2009-10-14 18:23
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      mam wolne :jupi:
    Marti może lepszym rozwiązaniem byłby suwak? albo jakieś rzepy, czy napy?
    tak bedziesz mogła używać jako śpiworka i kołderki;)
    ja jak pisałam przywiązałam rogi kołderki do łóżeczka i Miki jak w śpiworku, rano sie sam jedynie wygrzebie, a tak to śpi ciepły, do śpiworka to nie wiem czy by sie przyzwyczaił, może jakby był bardzo śpiący to tak, ale jak sie kokosi wstaje , to raczej klapa, byłby tylko wrzask ;)

    swoją drogą to gofrownica, byłaby przydatna jak sie ma małe dzieci, wszak to najszybsze ciastka i raczej zdrowsze niż jakieś drożdżóweczki :rolleyes: hm, muszę sie poważnie nad tym zastanowić, bo nie lubię też sprzętów które pokrywa kurz od nieużywania;) jako ksiegowa nie lubie jak takie rzeczy mi sie zbyt długo amortyzują :hahaha::hahaha::hahaha:: hahaha:



    ver_ona - 2009-10-14 18:44
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez anka1900 (Wiadomość 14735080) swoją drogą to gofrownica, byłaby przydatna jak sie ma małe dzieci, wszak to najszybsze ciastka i raczej zdrowsze niż jakieś drożdżóweczki :rolleyes: hm, muszę sie poważnie nad tym zastanowić, bo nie lubię też sprzętów które pokrywa kurz od nieużywania;) jako ksiegowa nie lubie jak takie rzeczy mi sie zbyt długo amortyzują :hahaha::hahaha::hahaha:: hahaha: moja ma juz ponad 3 lata, wiec teoretycznie zamortyzowana, ale byla uzywana cale 3 razy i wiecej juz raczej nie bedzie hehe,takze zakup raczej malo udany!
    p.s. ja moze nie z wyuczonego zawodu ksiegowa, ale przez rok pracowalam z srodkami trwalymi i po powrocie z macierzynskiego tyz w ksiegowosc sie bawilam...:)



    marticia - 2009-10-14 19:05
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez anka1900 (Wiadomość 14735080) mam wolne :jupi:
    Marti może lepszym rozwiązaniem byłby suwak? albo jakieś rzepy, czy napy?
    tak bedziesz mogła używać jako śpiworka i kołderki;)
    ja jak pisałam przywiązałam rogi kołderki do łóżeczka i Miki jak w śpiworku, rano sie sam jedynie wygrzebie, a tak to śpi ciepły, do śpiworka to nie wiem czy by sie przyzwyczaił, może jakby był bardzo śpiący to tak, ale jak sie kokosi wstaje , to raczej klapa, byłby tylko wrzask ;)

    swoją drogą to gofrownica, byłaby przydatna jak sie ma małe dzieci, wszak to najszybsze ciastka i raczej zdrowsze niż jakieś drożdżóweczki :rolleyes: hm, muszę sie poważnie nad tym zastanowić, bo nie lubię też sprzętów które pokrywa kurz od nieużywania;) jako ksiegowa nie lubie jak takie rzeczy mi sie zbyt długo amortyzują :hahaha::hahaha::hahaha:: hahaha:
    Anka masz racje, jakies zakladki porobie, bedzie bardzije porecznie. Ciekawa jestem tylko co bedzie sie dzialo w nocy, jak mario ma zwyczaj obkrecac sie dookola lozeczka:).

    Jejku, ale tych drozdzoweczek bym se zjadla rowniez:)



    Cestia - 2009-10-14 19:08
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      ver_ona, spoko to żart był :) Jaka gofrownica jest ok? Tzn. jaką temperaturę ma osiągać?

    Ja gofry uwielbiam :slina: i myślę że Mati też by podeszły :D

    Przypomniało mi się jeszcze że mam drugą gofrownicę (tzn dodatkowe wkładki do tostera) i z tego mają ponoć wyjść gofry w kształcie myszki miki... oj eksbobasowa miałaby radochę :cool:



    ver_ona - 2009-10-14 19:11
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez marticia (Wiadomość 14736198) Anka masz racje, jakies zakladki porobie, bedzie bardzije porecznie. Ciekawa jestem tylko co bedzie sie dzialo w nocy, jak mario ma zwyczaj obkrecac sie dookola lozeczka:).

    Jejku, ale tych drozdzoweczek bym se zjadla rowniez:)
    Bor w spiworku wstaje, tanczy, przechadza sie nawet jakos i kreci we wszystkie strony swiata w lozeczku, wiec nie powinno byc problemu.

    ---------- Dopisano o 20:11 ---------- Poprzedni post napisano o 20:09 ----------

    Cytat:
    Napisane przez Cestia (Wiadomość 14736271) ver_ona, spoko to żart był :) Jaka gofrownica jest ok? Tzn. jaką temperaturę ma osiągać?

    Ja gofry uwielbiam :slina: i myślę że Mati też by podeszły :D
    najlepsza powinna miec min 1000W, takie stare ciezkie byly dobre



    Cestia - 2009-10-14 19:14
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Ok dzięki :)

    Sprawdzę jutro bo bym się musiała za bardzo tłuc w kuchni :rolleyes:

    A najwyżej pożyczę od babci, bo ma właśnie taką dużą, starą i ciężką. I gofry wychodzą boskie :slina:



    anka1900 - 2009-10-14 19:17
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      o to ja musze przekopać zaplecze bo pamietam, ze miałam wieki temu taką gofrownicę, co to powalał ciężkością, co to przestałam ją używać jak ktoś jej rączki połamał i trzeba bylo wymyslać nowe rozwiązanie otwierania;)
    hmm ciekawe gdzie sie zaszyła :rolleyes: pewnie została gdzies na starych śmieciach, mam nadzieję, że jej moj braciszek nie zezłomował ;)
    ta to sie zamortyzowała nadprogramowo, bo mama nam kiedyś non stop robiła gorfy, nawet takie suche były git
    ps. trzeba też znać dobry przepis, czytałam, że lekkości nadaje naleśnikom i gofrom , woda gazowana:ehem:



    Kasiulka22 - 2009-10-14 19:21
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Haloha babsztyle :D ;)

    Gofrownicę mam za całe 49,90 zł :hahaha: nakazałam tż kupić jakiegoś taniego leszcza. Baby gofry wyszły, że mucha nie chucha. Pierwsze troche zbyt spiekłam, reszta boska. Obżarłam się 4 jak dzik.Zjadłam z bitą śmietaną i powidłem śliwkowym :ehem: a przepis wzięlam pierwszy lepszy z netu, tylko tutaj wodę zastąpiłam mlekiem :ehem:

    http://www.kuradomowa.com/kuchnia/przepis_na_gofry.html

    Ja jeszcze nie mam wolnego także dziko zazdroszczę bo mam kupę rzeczy do zrobienia i czekam na sen Olgierdzianej jak na zbawienie.

    Kristi ale dałaś czadu z tymi 3-kami :hahaha: ale dobrze ze zgrabna pupcia Karolka się mieści. Olcia nosi 4 i są idealne :ehem: a waży 11,200 g



    Anisia25 - 2009-10-14 19:23
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez marticia (Wiadomość 14734795) Psychotropy tosislawy :hahaha:
    Moze ja bym z nich skorzystala, dzis walne se kielicha, postanowione.. jak ciekawie moge wypic whisky? bot akowa posiadam, nigdy nie probowalam, czas moze nadszedl:)

    Kristi TZ wstaje do malego, ale ten ostatnio tak sie drze, ze szkoda slow, rzuca smokiem, butelka wody, chce mleka... taka jazda ze szok.

    Narobilyscie mi chetki na gofry :love: i to jezcze takie z malinkami...

    Ja wiecie co chce zrobic, zszyc koldekre mlodego wlasnie w taki spiworek. Zimno sie zrobilo i u nas jak w zimie, w domu lodowa, poki co na razie ubieralam cieplo bajbusa, ale mam taka fajna kolderke, jak ja zloze to bedzie spoko:)
    mozesz, mnie najbardziej smakuje łiski z colą :D

    pietrek spi :)

    przy kapieli zauwazylam:

    nowa sliwka na czole, odarty podbródek :cool:



    anka1900 - 2009-10-14 19:29
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Kasiulko a te gofry, to ok miały kolor, bo tam widze sporo cukru , a jak cukru czasem za dużo, to są bardziej murzynkowe :D
    ja do naleśników i takich smażonych rzeczy to daję mało cukru żeby mi sie nic po drodze nie paliło



    jowisz - 2009-10-14 19:32
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Iga usypia. Cały dzień był spoko, mimo że wyszłyśmy raptem na 20 min., po południu dałam jej zajmujące prace (wkładanie i wyjmowanie bilonu do portfela, a potem małą komódkę, w której trzymam stare spinki - zeszła jej w sumie godzina) No wsio pięknie, a na koniec dnia zleciała mi z kanapy:mur: centralnie do tyłu na głowę (jakieś maks 60cm)
    Zachowuje się normalnie i będę do niej zaglądać w nocy, więc musi skończyć się na guzie. Małż wraca jutro koło 8.



    Kasiulka22 - 2009-10-14 19:33
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Aniu moje gofry miały kolor ciut ciemniejszy jak złoto ale nie były schajczone wyszły jak puszek z mięciutkim środkiem a jak wysychały skórka robiła się chrupiąca :D poza tym :hahaha: nikt z żarłaczy nie narzekał, jak przy moich muffinkach :rotfl:



    anka1900 - 2009-10-14 19:35
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      ok to muszę zachować linka z przepisem:D

    bedzie dobrze z Igusiową, prześpi sie i wstanie jak nowo narodzona, do codziennych zabaw, głowa do góry Jowiszku:)



    Anisia25 - 2009-10-14 19:37
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez jowisz (Wiadomość 14736827) Iga usypia. Cały dzień był spoko, mimo że wyszłyśmy raptem na 20 min., po południu dałam jej zajmujące prace (wkładanie i wyjmowanie bilonu do portfela, a potem małą komódkę, w której trzymam stare spinki - zeszła jej w sumie godzina) No wsio pięknie, a na koniec dnia zleciała mi z kanapy:mur: centralnie do tyłu na głowę (jakieś maks 60cm)
    Zachowuje się normalnie i będę do niej zaglądać w nocy, więc musi skończyć się na guzie. Małż wraca jutro koło 8.
    nic jej nie bedzie Jowiszowa, male dzieci maja to do siebie, ze lubia upadac, za to maja twarde glowy :ehem:



    Kasiulka22 - 2009-10-14 19:40
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Ola spała z nami tej nocy i powędrowała w górę łóżka o 5:30 zbudziła nas wrzaskiem bo była na glebie. Ma się doskonale ;)

    I ani myśli spać :gun:



    ver_ona - 2009-10-14 19:42
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Kasiulka22 (Wiadomość 14736995) I ani myśli spać :gun: to nie zazdraszczam, moje od godziny tnie komara

    aaaa Babole, wiecie co? wygralam ostatnio w pytanie na sniadanie bilety do multikina heheh, wiecie na co? house heheh 4odcinki z 3 seri :hahaha: moj malz pytal, czy na pewno musi isc ze mna na to hihi



    marticia - 2009-10-14 19:43
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Anisia a jak coli nie mam pod reka to z czym? moze sama walne...ale soku cytr doleje...

    Mlody dzis mi maraton urzadza, po nocy takiej sobie wstal o 7.30 i do tej godziny nie spi, slania sie ale nie chce do lozeczka, a niechs ie meczy, moze w koncu pospi..

    A wczoraj to juz luks byl bo z tzem se mowimy "kurde tak czy siak sie budzi to nawet jak pohalasujemy to przynajmniej bedzie mial powod do pobudki". Wiec halasujemy, nawet gdzies tam ktos sie wala a mldy spi... my do spania, mlody wstaje, no normlanie za cicho mial... dzis bedzie glosniej:)



    Kasiulka22 - 2009-10-14 19:44
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez ver_ona (Wiadomość 14737065) to nie zazdraszczam, moje od godziny tnie komara Dziękuję kochana, tak chciałam skończyć prasować i z magisterą porobić... normalnie ja pierdzielnę. Wczoraj zasnęła o 22... a drzemka w dzień jak wiecie 40 minut. No szlag cięzki by to trafił!



    jowisz - 2009-10-14 19:44
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      dzięki dziewczyny. ja nie jestem panikara,ale jak coś się wydarzy to jednak bacznie obserwuję:cool: poza tym mam ciocię,która pracuje na rentgenie i uczula mnie zawsze,że od paru lat rodzice zbyt często przychodzą z dziećmi po upadku, w końcu to nie jest zdrowe. a guzy dzieci miały zawsze:rolleyes:



    Mała75 - 2009-10-14 19:47
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Kasiula - gofry :slina: ja mam gofrownice (takie cus 3w1, ze niby tosty, grill i gofry zrobi :>) ale robilam kiedys to mi nie wyszly :nie: pewnie mocy ma za malo chociaz na tosty i grilla starcza wiec nie wiem...
    Majoslawa to by szamala jak dzikus bo ona wszelkie slodkie za tatusiem uwielbia-moze byc nazarta ale i tak jak zobaczy ciacho to dzicz w oczach :hahaha:

    Jowisz - nic Igusi nie bedzie :-) dogladaj jej ale na pewno wszystko ok z nia. Pamietasz jak mi mloda zleciala z komody z przewijaka? bylas u mnie to widzialas z jakiej wysokosci to bylo...nawet siniaka nie miala, tylko lekkie otarcie na zuchwie :ehem:

    bylam u mamci-obzarlam sie greckich smakolykow - miesko suwlaki z tzatziki (kuzwa nie wiem jak to sie pisze...:brzydal:) i pyszny deserek z jogurtem i miodem :slina:
    do chaty dostalam oliwe, wino, przyprawy, mydlo pomaranczowe z oliwa z oliwek, chalwe, fete...
    a jak wrocilam to przesyleczka na mnie czekala-dotarl plaszczyk-kurtka dla Majki-boski :love: wiec juz nam zimno nie straszne, tylko kombinezon zimowy zakupie i git :D

    ale mam tone prasowania - podziele sie, wezmie ktoras :prosi:



    Kasiulka22 - 2009-10-14 19:48
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      A dodam jeszcze że przed kąpielą Ola się słaniała na nogach, darła ze zmęczenia ale już jest ożywiona. :baba:



    jowisz - 2009-10-14 19:50
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Mała którą kurtkę w końcu kupiłaś ? tę w grochy ?



    marticia - 2009-10-14 19:51
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      A ja i paczusia bym se zjadla..
    Jowiszku nie martw sie, dzieci sa z gumy, zwykle nic sie nie dzieje, a na co upadla? na dywan czy gola podloge?

    Mala tzatzyki sa the best, a jest duza roznica miedzy tym oryginalnym greckim a tym co podaja w kebaberiach?



    Kasiulka22 - 2009-10-14 19:51
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Maluśna o kurcze to miałaś udane popołudnie. Kochana jaka kurtka/płaszczyk czy ja wcześniej nie doczytałam czy co? kochana walić mi tu linkiem proszę :D



    ver_ona - 2009-10-14 19:52
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Mała75 (Wiadomość 14737174) ale mam tone prasowania - podziele sie, wezmie ktoras :prosi: przykro mi, ale ja nie, poniewaz baaardzo zadko prasuje



    anka1900 - 2009-10-14 19:53
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Mała nie mam litości do prasowania, robię to jak i sprzątanie z zaciśniętymi zębami byle szybciej , wiec na mnie wirtualnie nie licz kochana :nie::nie::nie:
    może Kasiulka hurtem wszystko załatwi :hahaha::hahaha::hahaha:: hahaha:

    ps. Verona Ty juz na wychowawczym, wypisałaś na całośc, czy na jakis czas?



    jowisz - 2009-10-14 19:53
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      poleciała na panele.

    idę się umyć, bo usnęła.



    Kasiulka22 - 2009-10-14 19:55
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Maluśna ja mam całą wersalkę w pokoju obok zawaloną Oli ciuchami do prasowania wczoraj zaczęłam i dojść do ładu nie mogę ;)



    Mała75 - 2009-10-14 19:56
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Jowisz no kupilam te co kazalas mi sie lac :hahaha: te w groszki :D boska jest, na zywo jeszcze ladniejsza i jak mi idealnie pasuje do zimowych butkow :mdleje:

    Kasiu - ja nie wiem czy Olutkowa nie ma takiej samej hihi ;) taki plaszczyk grzybek z george :>

    Verona - to mnie zalamalas kobito, bo mnie zza tej sterty nie widac a za pol godziny naznaczony na tvn i bankowo bede wgapiac sie w tv :cool:

    Marti - mama robila wlasne tzatziki ale na jogurcie i przyprawie, ktora zwiozla stamtad :ehem: musze powiedziec, ze o niebo lepsza niz u nas, przede wszystkim ostrzejsza w smaku :ehem:



    taka sobie - 2009-10-14 19:56
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      moja mimo ze wazy ok 13 kg nadal smiga w 4 :) 5 odrobinę wieksze są a w paczce mniej wiec kupuje 4 ;)

    mam pytanie :):) jak wygląda menu Waszych dzieciaczków? dokładnie ile czego jedzą na dzien :> bo ja juz nie wiem czy ją dobrze karmię :> wydaje mi sie ze coraz chudsza jest, wyciaga się ale juz taka kluska nie jest jak dawniej



    Kasiulka22 - 2009-10-14 19:57
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez jowisz (Wiadomość 14737332) poleciała na panele.

    idę się umyć, bo usnęła.
    Nio i następna mnie dobija... ;)



    ver_ona - 2009-10-14 19:58
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez anka1900 (Wiadomość 14737318) ps. Verona Ty juz na wychowawczym, wypisałaś na całośc, czy na jakis czas? chyba jeszcze na urlopie, ale rachube juz stracilam :P
    mialam l4 pozniej 5dni urlopu wypoczynkowego i wychow.
    wypisalam chyba na 2 lata do wrzesnia 2011



    Mała75 - 2009-10-14 19:58
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      o, i widze, ze Ania i Kasiula tez mnie nie poratuja...no coz :rolleyes:
    trza bedzie zacisnac zeby i przeleciec zelazkiem byle szybciej...



    Kasiulka22 - 2009-10-14 20:01
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Mała75 (Wiadomość 14737406) Jowisz no kupilam te co kazalas mi sie lac :hahaha: te w groszki :D boska jest, na zywo jeszcze ladniejsza i jak mi idealnie pasuje do zimowych butkow :mdleje:

    Kasiu - ja nie wiem czy Olutkowa nie ma takiej samej hihi ;) taki plaszczyk grzybek z george :>

    Verona - to mnie zalamalas kobito, bo mnie zza tej sterty nie widac a za pol godziny naznaczony na tvn i bankowo bede wgapiac sie w tv :cool:

    Marti - mama robila wlasne tzatziki ale na jogurcie i przyprawie, ktora zwiozla stamtad :ehem: musze powiedziec, ze o niebo lepsza niz u nas, przede wszystkim ostrzejsza w smaku :ehem:
    Maluśna a to wiem jaka,a ile zapłaciłaś?

    Jaaaaaaaaaaaaa pierrr................... ................ole.... nikt nie licytował i jak to mówi Anisia sucz ze snipa w ostatniej chwili:
    http://www.allegro.pl/item774590846_...ajac_cudo.html

    Rozpitoli mnie po ścianach zaraz



    Mała75 - 2009-10-14 20:02
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14737407) moja mimo ze wazy ok 13 kg nadal smiga w 4 :) 5 odrobinę wieksze są a w paczce mniej wiec kupuje 4 ;)

    mam pytanie :):) jak wygląda menu Waszych dzieciaczków? dokładnie ile czego jedzą na dzien :> bo ja juz nie wiem czy ją dobrze karmię :> wydaje mi sie ze coraz chudsza jest, wyciaga się ale juz taka kluska nie jest jak dawniej
    Maja ostatnio je tak:
    9 - mleko 210ml
    9.30 - sniadanie z mama (2 parowki albo jajecznica albo kawalek chleba)
    12 - micha kaszki
    16 - obiad
    18 - deser
    20 - mleko 210ml

    w miedzyczasie spija 2x150ml herbatki, przekasi chrupka albo jakiegos petitka lub lubisia, czasem danonka :-)



    ver_ona - 2009-10-14 20:02
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14737407) moja mimo ze wazy ok 13 kg nadal smiga w 4 :) 5 odrobinę wieksze są a w paczce mniej wiec kupuje 4 ;)

    mam pytanie :):) jak wygląda menu Waszych dzieciaczków? dokładnie ile czego jedzą na dzien :> bo ja juz nie wiem czy ją dobrze karmię :> wydaje mi sie ze coraz chudsza jest, wyciaga się ale juz taka kluska nie jest jak dawniej
    rano kolo 8 jak sie obudzi butla z mlekiem+ 3-4 porcje kaszki,
    pozniej jak juz sie dobudze i ogarne 1 kanapka,
    pozniej jakis kawalek owocka (dzis skubaniec wyciagnal sobie z szafki biszkopta z nadzieniem i paradowal przedmna - wcinajac go),
    pozniej kolo 12 przed drzemka mleko,
    po drzemce (ok 2-2,5 godz)obiad (zazwyczaj to co my jada),
    po 17 jak wroci tz jemy obiad i on sobie siedzi u siebie w krzeselku i sam tez je obiad (jeszcze raz),
    w miedzyczasie jakis owocek wpadnie,
    no i o19:30 mleko (tak jak rano z kaszka)

    moj tez ma 210 wody do mleka+mliko



    Mała75 - 2009-10-14 20:05
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Kasiula - ulalala, jaki ci pajac pod nosem poszedl...ja tez juz bym bluzgala najgorszymi wyrazami :baba:
    a za moj plaszczyk dalam 46 :cool: duzo, ale teraz jak juz zimno nadeszlo to sie leja o kazda ladniejsza sztuke...musialam go miec i nie zaluje bo jest sliczny :ehem:



    anka1900 - 2009-10-14 20:08
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Kasiulka ja mam Ciebie uczyć, licytuj ręcznie blisko godziny zero, ale nie wpisuj okrągłej kwoty tylko z groszami 12.87 itp:hahaha:

    hej to możliwe że Wiki waży 13 kg?:confused: ja myślałam że Miki koło 12, ale jak Takusna tak piszesz, to sądzę , że moj kolos najcięży musi być

    a oto menu
    po otworzeniu oczek koło 5-6-7 różnie ;) 90 ml mleka sztucznego
    potem koło 8-9 głodnieje to kasza 200 ml łyżeczką
    koło 11 jakieś jajo, lub serek, jogurt, deserek, serdelek, kanapka
    po spacerze 13 zupa 200-250 ml zalezy jaki stopień głodu i czy zupa smakuje
    17 drugie danie, zalezy co mamy w menu
    19 kasza 200 ml łyżeczką
    w międzyczasie jak nuda na spacerze, to przekąska paluszki junior lajkonika,
    w domu z owoców, to kawałek jabłka,śliwka,kawałeczek banana, głównie po południu, ale to różnie z tymi owocami
    ostatnio raczej ma zmniejszony apetyt, wiecej pije niż pałaszuje
    karmienie masakra, non stop coś nowego trzeba podawać, żeby troszkę zjadł
    jak nic zęby idą:mur:



    Kasiulka22 - 2009-10-14 20:10
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Mała75 (Wiadomość 14737608) Kasiula - ulalala, jaki ci pajac pod nosem poszedl...ja tez juz bym bluzgala najgorszymi wyrazami :baba:
    a za moj plaszczyk dalam 46 :cool: duzo, ale teraz jak juz zimno nadeszlo to sie leja o kazda ladniejsza sztuke...musialam go miec i nie zaluje bo jest sliczny :ehem:
    Maluśna mam nadzieje, że tej babie zgnije w pralce albo na poczcie jej ukradną. A ja tak w sumie myślałam, nikt nie licytuje dam 15 zł, też się mogłam lać ze snajpa mogłam dać wiecej. no nic człowiek po szkodzie mądrzejszy teraz będę się cieszyć dopiero jak aukcję wygram i nie ma już sentymentów... oj nie ma, drżyjcie allegrowe siusiumajtki nadciąga mądrzejsza o kolejne doświadczenie Kasiulka ;)

    Kochana ja za swój dałam 29,90 i nikt go nie chciał bo gościu miał takie sobie foty... ale płaszczyk jest faktycznie cudowny i ciepły, Ola w nim już szusowała codziennie zanim zachorowała :ehem: bo teraz kiśniemy w domu.



    Mała75 - 2009-10-14 20:11
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Anka - ja tak wlasnie licytuje :ehem: wlaczam stoper w komorce i wale w ostatnich sekundach :hahaha: wyglada jakbym se snipa strzelala haha :D jeszcze w taki sposob nie przegralam zadnej aukcji :nie: tak jakos mi sie udawalo, no ale zalezy ile chce i moge dac ;)



    jowisz - 2009-10-14 20:15
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      menu:
    8-9 kasza (160ml)
    chwilę potem jakieś śladowe ilości z mojego śniadania (pół kanapki np.)
    12.30 obiad
    ok. 16 deser (często owoc, dziś serek waniliowy)
    18.30 kanapka/naleśnik
    przed 20 mleko (maksymalnie 180,ale częściej mniej)



    marticia - 2009-10-14 20:16
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Kasik ale fajny ten pajac.. przeszedl Ci pod nosem:) pewnei w gardle Ci utkwil:)

    Mlody poszedl spac - bite 14 h wytrymal na nogach bez spania..wow..

    Taka sobie, u mnie to tak dziwnie i niestabilnie z tym jedzeniem:
    8 - butla mleka z kaszka
    10.30 - jogurt
    13 - obiad (ostatnio wcina co my makaron z czyms tam, czsami po polsku, ale ziemniakow nie lubi, wiec miesko i jakies warzywko, ale je tylko standardowe rzeczy na wszystko pluje)
    14.30 - poskubie cos z nami przy stole
    17 - polowe butli mleka z kaszka
    18 - owoc, jesli 2 lyzecki to luz
    19.30 - kolacja, najlepiej ryba, ewentualnie twarozek, reszta be
    Tez wydaje mi sie, ze troche schudl, choc moze to wrazenie tylko, bo dzieci nasze rosna i sie wyciagaja, a sprawdzalas wage?



    Kasiulka22 - 2009-10-14 20:25
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Marti no coś TY! Bez przesady, żebym się pajacem miała udławić ;) pierwsze wkurzenie po przegranej ot co. A pajaców mi w obserwowanych aukcjach nie brakuje, także nie muszę się martwić ;) bo wiem, że wygram to co chcę ;) ot co wiecej mnie nikt nie przebije ;)



    taka sobie - 2009-10-14 20:30
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      pajacyk rzeczywiscie boski, a cena no cóż ;)

    no i widze ze Wasze dzieciaczki nie piją 3 razy mleka :>



    marticia - 2009-10-14 20:33
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Kasiulka22 (Wiadomość 14738117) Marti no coś TY! Bez przesady, żebym się pajacem miała udławić ;) pierwsze wkurzenie po przegranej ot co. A pajaców mi w obserwowanych aukcjach nie brakuje, także nie muszę się martwić ;) bo wiem, że wygram to co chcę ;) ot co wiecej mnie nikt nie przebije ;) Jeszcze tego brakowalo zebys sie dlawila:) pajaca osral pies



    jowisz - 2009-10-14 20:38
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14738218) pajacyk rzeczywiscie boski, a cena no cóż ;)

    no i widze ze Wasze dzieciaczki nie piją 3 razy mleka :>
    bo w tym wieku dwa razy wystarczy :D u mnie jest butla i micha kaszki dziennie.



    ver_ona - 2009-10-14 20:39
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14738218) pajacyk rzeczywiscie boski, a cena no cóż ;)

    no i widze ze Wasze dzieciaczki nie piją 3 razy mleka :>
    nie, tylko rano i wieczorem, i tak od okolo 4-5mies.

    a Wasze dzieci spia chyba 1 raz dziennie nie?

    ---------- Dopisano o 21:39 ---------- Poprzedni post napisano o 21:38 ----------

    hehe, na tvp 1 leca nasze wspaniale barany!! czyli the besciaccy pilkarze nozni!, trybuny pelne :hahaha:

    i oczywiscie przewidywalny wynik 1:0 dla Slowakow!



    jowisz - 2009-10-14 20:45
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez ver_ona (Wiadomość 14738413) a Wasze dzieci spia chyba 1 raz dziennie nie?
    tak, od 12stego miesiąca.



    ver_ona - 2009-10-14 20:48
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      jak ktoras nie ma jeszcze kombinezonu dla chlopaka i potrzebuje jakikolwiek, to tu jest tani zestaw:
    http://allegro.pl/item766413261_supe...y_r_86_92.html



    taka sobie - 2009-10-14 20:53
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez ver_ona (Wiadomość 14738413) nie, tylko rano i wieczorem, i tak od okolo 4-5mies.

    a Wasze dzieci spia chyba 1 raz dziennie nie?

    ---------- Dopisano o 21:39 ---------- Poprzedni post napisano o 21:38 ----------

    hehe, na tvp 1 leca nasze wspaniale barany!! czyli the besciaccy pilkarze nozni!, trybuny pelne :hahaha:

    i oczywiscie przewidywalny wynik 1:0 dla Slowakow!
    i do tego samobója se wbili :hahaha:

    a ja cały czas daje 3x mleko :> rano, o 16 i na noc. Moja nie chce kaszki, wiec ta jedna butla to mleko z kaszką, to chyba na to samo wychodzi
    a jakies pomysły na drugie sniadanie, zamiast kaszki? kanapki? co jeszcze?

    a Wiki spi tylko raz, ale zdarza jej sie ze nawet ponad 2 godzinki. Ale standard to godzina ok 12



    ver_ona - 2009-10-14 20:57
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14738773) i do tego samobója se wbili :hahaha:

    a ja cały czas daje 3x mleko :> rano, o 16 i na noc. Moja nie chce kaszki, wiec ta jedna butla to mleko z kaszką, to chyba na to samo wychodzi
    a jakies pomysły na drugie sniadanie, zamiast kaszki? kanapki? co jeszcze?

    a Wiki spi tylko raz, ale zdarza jej sie ze nawet ponad 2 godzinki. Ale standard to godzina ok 12
    jajecznica (jajko na masle, jajecznica z pomidorem (moj to uwielbia)
    parowki (ale to zadko kiedy, wiadomo jakie mamy parowy)
    ja ostatnio mialam makaron z obiadu, to podsmazylam go na masle i dodalam bialy ser i cukier (jadl az sie uszy trzesly)
    omlecik z dzemem
    budyn



    taka sobie - 2009-10-14 21:06
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      a budyn na jakim mleku?



    kristi75 - 2009-10-14 21:15
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14737407) moja mimo ze wazy ok 13 kg nadal smiga w 4 :) 5 odrobinę wieksze są a w paczce mniej wiec kupuje 4 ;)

    mam pytanie :):) jak wygląda menu Waszych dzieciaczków? dokładnie ile czego jedzą na dzien :> bo ja juz nie wiem czy ją dobrze karmię :> wydaje mi sie ze coraz chudsza jest, wyciaga się ale juz taka kluska nie jest jak dawniej

    takuśna to że Wiki wydaje ci się szczuplejsza to dlatego że ona rośnie i dużo się rusza a według mnie to waga jest dość spora więc nie masz się czym przejmować

    a Karolek je tak:\
    rano jak wstaje to wypija ok 180-200 ml. kaszki sinlak
    po 1-2 godzin je kromkę chleba czasem niecałą kromkę
    po 2 godzinach je zupkę i idzie spać śpi ok 2-3 godzin i je obiadek w zależności co jest po ok 2 godzinach /3/ je znów chlebek albo jeszcze obiadu pokosztuje jak mu bardzo smakował
    przed samym spaniem znów kaszka sinlak
    między czasie zjada jakiś owoc lub ciacho no i oczywiście przez cały dzień pije
    to tyle
    a i też się często zastanawiam czy ma wystarczająco jedzenia
    ale według lekarzy to dzieci powinny jeść 5 posiłków

    Mała ja bym też chętnie podrzuciła połowę prania do prasowania
    bo mi się też nazbierało a chęci brak

    ---------- Dopisano o 22:15 ---------- Poprzedni post napisano o 22:11 ----------

    ja dziś pytałam mojej doktorki na jakie mleko mam się przerzucić jak mały nie będzie alergicznie reagował na nabiał
    czy to musi być jakieś specjalne czy może być od krowy
    powiedziała mi że zaleca się mleko modefikowane ale co dam to moja sprawa czyli do krowiego nie miała nic przeciw
    czyli ja bym budyń zrobiła na zwykłym mleku

    a Karolek nie lubi jajecznicy z pomidorami
    jemu najlepiej smakuje taka zwykła na masełku



    ver_ona - 2009-10-14 21:16
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14739110) a budyn na jakim mleku? ja robilam na zwyklym 3,2% w zlobku po 12 m-cu pija wszystko na takim mleku wlasnie.
    ale teraz mamy bebilon pepti i niestety nie moge do 24m-ca... :(

    aa co do herbatek, to pisalyscie, ze uczulaja.
    ja juz dlugo nie uzywam tych w granulkach, Bor ich nie lubi. robie mu poprostu taka normalna np. malinowa, albo zurawina i daje z cukrem, albo miodem, wypija okolo 2 dziennie i do tego soczki.
    ostatnio dostaje soczek w kartoniku i tak z nim biega 30min i wklada i wyciaga rurke (tyle mam spokoju :P )



    Kasiulka22 - 2009-10-14 21:18
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez marticia (Wiadomość 14738310) Jeszcze tego brakowalo zebys sie dlawila:) pajaca osral pies Dokładnie...

    Takuśna ale Ci Wiki jeszcze mleczka pije... zazdroszczę szaleńczo.

    Mam dół egzystencjalny... straszliwy. :rycze-smarkam::rycze-smarkam::rycze-smarkam:



    taka sobie - 2009-10-14 21:29
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Kasiulka22 (Wiadomość 14739377) Dokładnie...

    Takuśna ale Ci Wiki jeszcze mleczka pije... zazdroszczę szaleńczo.

    Mam dół egzystencjalny... straszliwy. :rycze-smarkam::rycze-smarkam::rycze-smarkam:
    co to za dół?????

    czemu zazdroscisz? Olutek nie chce mleka?
    to ja napisze co moja je :)

    rano 240 mleko z kleikiem
    ok 10 danonek, jogurt , ostatnio parówka
    12-13 obiad
    o 16- 210 mleko z kaszką
    na spanie 240 mleko bebilon noc
    oczywiscie jakies owoce, herbatki

    ---------- Dopisano o 22:29 ---------- Poprzedni post napisano o 22:26 ----------

    dobranoc baby :)



    ver_ona - 2009-10-14 21:29
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14739564) co to za dół?????

    czemu zazdroscisz? Olutek nie chce mleka?
    to ja napisze co moja je :)

    rano 240 mleko z kleikiem
    ok 10 danonek, jogurt , ostatnio parówka
    12-13 obiad
    o 16- 210 mleko z kaszką
    na spanie 240 mleko bebilon noc
    oczywiscie jakies owoce, herbatki
    łojeju, to moj by chyba mi caly czas wył.on ma takie "ssanie" poprostu moze caly czas jesc!`



    marticia - 2009-10-14 21:36
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Takusna, zapomnialam dodac, ze moj zlopie 4 razy na dzien mleko, bo 2 razy w nocy! :cool: wiec nie martw sie:)

    Kasienko, a c to za dol??? precz z dolami :pala: podziele sie z Toba moim whisky sama zlopie:) TZ wybyl z domu..i dobrze, mialam go dosc:)



    Kasiulka22 - 2009-10-14 21:41
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Takuśna :*

    Ola pije rano 200 ml mleka to jest sukces z reguły 120-150 zwłaszcza ostatnio. Potem jest kaszka Bebilon i tyle z mlecznych posiłków, nio chociaż zjada serki, czy parę łyków kakao wypije... ale jak tak Wiki 3 razy pije to jest super naprawdę! Ola już od dawna na flaszkę z mlekiem się wypięła, a co ja bym dała żeby wieczorem jeszcze żłopała przed spaniem.

    ---------- Dopisano o 20:41 ---------- Poprzedni post napisano o 20:38 ----------

    Marti dziękuję :* czasem tak mam jak mi się różne g... skumulują pod nogami chciałabym się nie obudzić, albo marzę że ktoś mnie odstrzeli co jest właśnie dołem egzystencjalnym ;) wiem, że kretynizm, ale od dawna tak mam.

    Wybaczta, nie smęcę.

    Dobrej nocy dziewczyny.



    ver_ona - 2009-10-14 21:43
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      1 załącznik(i/ów) aaa
    jako, ze nastaly juz chlody, to wrocilam do kapieli w wiaderku :)
    ale mlody zaciesza, ze sie w nim kapie! cieplusio mu, bo zanurzony po szyje w h2o :D
    tylko foto zrobilam tel. wiec srednio wyrazne :)



    Kasiulka22 - 2009-10-14 21:44
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez ver_ona (Wiadomość 14739963) aaa
    jako, ze nastaly juz chlody, to wrocilam do kapieli w wiaderku :)
    ale mlody zaciesza, ze sie w nim kapie! cieplusio mu, bo zanurzony po szyje w h2o :D
    tylko foto zrobilam tel. wiec srednio wyrazne :)
    Boskie!!!!!!!!!!!! :D



    marticia - 2009-10-14 21:44
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      To chyba tak maja wszystkie Kasiule:) wiec wiem o czym mowisz, jutro wyjrzy sloneczko, nie smuc sie smutasku:) :cmok:

    Padlam Veronka:)



    Kasiulka22 - 2009-10-14 21:46
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez marticia (Wiadomość 14739983) To chyba tak maja wszystkie Kasiule:) wiec wiem o czym mowisz, jutro wyjrzy sloneczko, nie smuc sie smutasku:) :cmok: Dziękuję kochana :* oby słoneczko wyjrzało na dłużej. :*



    kristi75 - 2009-10-14 21:51
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      veronka pamiętam jak w tym wiaderku kąpałaś Boryska jakbył malusienki w głowie mi sie nie mieściło jak można takie kruche niemowlę kąpać w wiaderku
    a teraz mi się w głowie nie mieści jak on się tam mógł zmieścić
    super fotka

    takuśna na mój rozum to Wiki je mało konkretnych rzeczy
    ona nie chce jeść więcej czy tak poprostu jej dajesz

    Kasiulka precz z dołami
    machnij sobie wiskacza od martici może pomoże



    ver_ona - 2009-10-14 22:05
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      3 załącznik(i/ów) Cytat:
    Napisane przez kristi75 (Wiadomość 14740132) veronka pamiętam jak w tym wiaderku kąpałaś Boryska jakbył malusienki w głowie mi sie nie mieściło jak można takie kruche niemowlę kąpać w wiaderku
    a teraz mi się w głowie nie mieści jak on się tam mógł zmieścić
    super fotka
    tylko ostatnie foto ze zlapana jakas dziwna minka ;)



    kristi75 - 2009-10-14 22:16
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      veronko boskie są te zdjęcia



    ver_ona - 2009-10-14 22:17
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez kristi75 (Wiadomość 14740517) veronko boskie są te zdjęcia wg mnie to najlepsza metoda na kapiel- zwlaszcza noworodka :D
    a jak widac nawet dla juniora jest dobre zwlaszcza zima :ehem:



    kristi75 - 2009-10-14 22:23
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      ale czy mu tam jest wygodnie bo ma tam tak ciasno a te nóżki
    rozczuliłam się
    a jak go myjesz to on stoi czy jak



    ver_ona - 2009-10-14 22:44
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez kristi75 (Wiadomość 14740636) ale czy mu tam jest wygodnie bo ma tam tak ciasno a te nóżki
    rozczuliłam się
    a jak go myjesz to on stoi czy jak
    jest mu wygodnie, bo jest prawie caly w wodzie, wiec jest odciazony.
    myje go normalnie, siedzi sobie,a ja myje wlacznie z calym dolem :D



    leleth - 2009-10-15 04:16
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez anka1900 (Wiadomość 14735080) mam wolne :jupi:
    Marti może lepszym rozwiązaniem byłby suwak? albo jakieś rzepy, czy napy?
    tak bedziesz mogła używać jako śpiworka i kołderki;)
    ja jak pisałam przywiązałam rogi kołderki do łóżeczka i Miki jak w śpiworku, rano sie sam jedynie wygrzebie, a tak to śpi ciepły, do śpiworka to nie wiem czy by sie przyzwyczaił, może jakby był bardzo śpiący to tak, ale jak sie kokosi wstaje , to raczej klapa, byłby tylko wrzask ;)

    swoją drogą to gofrownica, byłaby przydatna jak sie ma małe dzieci, wszak to najszybsze ciastka i raczej zdrowsze niż jakieś drożdżóweczki :rolleyes: hm, muszę sie poważnie nad tym zastanowić, bo nie lubię też sprzętów które pokrywa kurz od nieużywania;) jako ksiegowa nie lubie jak takie rzeczy mi sie zbyt długo amortyzują :hahaha::hahaha::hahaha:: hahaha:
    Oli tez spi w spiworku wlasciwie od urodzenia... i umie w nim nawet zejsc z lozka i chodzi normalnie po domu (jesli wstanie wczesniej niz my)
    a co do gofrow to ja je robie prawie codziennie ze wzgledu na to, ze mlody je po prostu kocha...zreszta ja tez ;)
    [QUOTE=Judi21_84;14732910]hej:)

    Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14737407) moja mimo ze wazy ok 13 kg nadal smiga w 4 :) 5 odrobinę wieksze są a w paczce mniej wiec kupuje 4 ;)

    mam pytanie :):) jak wygląda menu Waszych dzieciaczków? dokładnie ile czego jedzą na dzien :> bo ja juz nie wiem czy ją dobrze karmię :> wydaje mi sie ze coraz chudsza jest, wyciaga się ale juz taka kluska nie jest jak dawniej
    hmmmm
    8.00 duzy sloiczek kaszki (nie chce mi sie samej robic bo o tej porze jeszcze nie kontaktuje)
    10.00 gofry, jogurt, owoce...
    1.00 obiad z mamusia.....
    4.00 obiad z tatusiem i mamusia
    6.00 jogurt/kanapki itp
    8.00 - moment przesilenia czyli - NAKARMCIE MNIE CZYMKOLWIEK BO JAK NIE TO WYRWE DRZWI LODOWKI Z ZAWIASAMI....
    9.00- 100 ml mleka z kaszka....

    poza tym mlody je kilka kilogramow owocow tygodniowo..... i ok 20 kubkow do lodow.... gryzie je namietnie... do tego jeszcze bbidon wody kazdego dnia..... ostatnio nawet jadl fasolke po bretonsku i oczywiscie mu smakowala... dzis zjadl nawet te zolte slodkie ziemniaki, ktore mi przez usta nie przejda..... w ogole to w tym momencie nie je chyba tylko cytryny i pomidorow.......
    uwielbia: kurczaka, schab, lososia, fasolke szparagowa, ziemniaki, makaron z sosem pomidorowym, gofry no i te swoje lody oczywiscie (czasem dajemy mu odrobine lodow do tych jego kubkow i jest wtedy wniebowziety- slicznie je i mimo, ze chodzi z tym po calym domu nigdzie nie zostawia zadnych plam... chyba ze zlizuje z podlogi jak nie patrze :) )....



    taka sobie - 2009-10-15 08:13
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      dzien doberek
    no moze faktycznie mało konkretów, muszę coś zmienic :>

    do tego zjada z nami tez troche naszego obiadu, ale nie traktuje tego jako kolejny posiłek wiec nawet nie pisałam. Uwielbia ziemniaczki :)

    VErona zdjęcia boskie!!!!!!! i jaka roznica !!!!!!!!!!! no w szoku jestem :)



    anka1900 - 2009-10-15 08:15
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      hello
    Takuśna zważyłam Mikiego wychodzi pi razy oko 13 kg, tak wiec kolos z niego nie lada :ehem:
    cos nie mam nastroju dzis do pisania , może potem sie rozkręcę
    ta pogoda mnie dobija na maksa
    a jejusiu jak Borka w tym wiaderku wygląda, jak śledzik;)



    taka sobie - 2009-10-15 08:21
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      tylko musiałabym jakies mleko wykluczyc kosztem konkretów :> no bo kiedy jej coś wcisnąć?

    moze tak
    rano butla
    10 serek, monte, deserek lub jakis owoc
    12 obiad
    14 kanapka, jajecznica lub siakis makaron, czyli tak jakby II danie :>
    17 butla, ale mniej niz do tej pory
    20 butla na spanie
    owoce, paluszki, biszkopty na przekąskę
    muszę zrobic jej dzis budyń, ciekawe czy bedzie jesc ;)

    i jak mogłoby byc?

    ---------- Dopisano o 09:21 ---------- Poprzedni post napisano o 09:18 ----------

    ja bardzp czesto dodaje pomidor jak gotuje obiadek, surowy tez pare razy jadła :) a cytrynę wczoraj wysysała , taka wymocząną w wodzie mineralnej :hahaha: mina nie do podrobienia :hahaha:



    ver_ona - 2009-10-15 08:53
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14742335) tylko musiałabym jakies mleko wykluczyc kosztem konkretów :> no bo kiedy jej coś wcisnąć?

    moze tak
    rano butla
    10 serek, monte, deserek lub jakis owoc
    12 obiad
    14 kanapka, jajecznica lub siakis makaron, czyli tak jakby II danie :>
    17 butla, ale mniej niz do tej pory
    20 butla na spanie
    owoce, paluszki, biszkopty na przekąskę
    muszę zrobic jej dzis budyń, ciekawe czy bedzie jesc ;)

    i jak mogłoby byc?

    ---------- Dopisano o 09:21 ---------- Poprzedni post napisano o 09:18 ----------

    ja bardzp czesto dodaje pomidor jak gotuje obiadek, surowy tez pare razy jadła :) a cytrynę wczoraj wysysała , taka wymocząną w wodzie mineralnej :hahaha: mina nie do podrobienia :hahaha:
    ja bym zostawila to poranne i wieczorne, a w ciagu dnia (zwlaszcza rano) cos konkretniejszego :)



    taka sobie - 2009-10-15 09:25
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      własnie wpycham w nia budyn, ale zeby była wniebowzieta to nie powiem ;) zjadła 1/4

    ---------- Dopisano o 10:25 ---------- Poprzedni post napisano o 09:58 ----------

    idziemy drzemać :) ja niestety dzis do pracy ide na 18 :(



    Kasiulka22 - 2009-10-15 09:41
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cześć babeczki

    Ja jeszcze 20 minut i daję Olę na drzemę, otwieram okno i będziemy się werandować ;)

    Zaraz Wam coś skrobnę na ogrodzie ;)



    Sosnowa - 2009-10-15 09:46
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      przeczytałam, że pesto się nie podgrzewa. Prawda li to?



    Anisia25 - 2009-10-15 09:56
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      jak sie nie podgrzewa? przeciez to geste ziola w oliwie , a oliwe mozna podgrzewac :> ja jak robie makaron z pesto i serem to wrzucam 2 lychy do gara i normalnie podgrzewam na ogniu :)

    witajcie baby, dzisiaj jestem w domu bom slomiana wdowa :yyyy: TZ wraca jutro w nocy, wiec rządzimy z Piterkiem dzisiaj. Wlasnie zapadl na drzemke, wiec mam 2h spokoju, lece zmyc podlogi, poki spi.. potem nie da mi nic zrobic, ani posiedziec na kompie.



    Cestia - 2009-10-15 09:58
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez Sosnowa (Wiadomość 14743449) przeczytałam, że pesto się nie podgrzewa. Prawda li to? Ja nie podgrzewam, dlatego dodaję gorącą wodę (no i żeby lepsza konsystencja wyszła). Jak raz podgrzałam bo zapomniałam zestawić z ognia to było :rzygi:Ale może to z przepisu Anisi jest inne.



    ver_ona - 2009-10-15 10:02
    Dot.: Lipcowo-Sierpniowe Roczniaki :)
      Cytat:
    Napisane przez taka sobie (Wiadomość 14742774) własnie wpycham w nia budyn, ale zeby była wniebowzieta to nie powiem ;) zjadła 1/4

    ---------- Dopisano o 10:25 ---------- Poprzedni post napisano o 09:58 ----------

    idziemy drzemać :) ja niestety dzis do pracy ide na 18 :(
    moj wlasnie jadl 2 pancakes-y z bananem, az mu sie uszy trzesly :)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptcsite.opx.pl



  • Strona 25 z 35 • Znaleźliśmy 8597 rezultatów • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! aska442 Poeci muszą byc nieszczęśliwi Design by SZABLONY.maniak.pl.