ďťż
"oo+all+you+need+oo+xs+s+m+l.php">,oO all you need Oo. xs/s/m/l "sieciowki+i+inne+rozm+s+m+l+kosmetyki+dodatki.php">Sieciówki i inne, rozm S,M,L kosmetyki,dodatki, buty, torebki "modne+ciuchy+buty+dodatki+u+niskoslodzonej.php">Modne ciuchy, buty, dodatki u Niskoslodzonej "od+xs+do+l+super+rzeczy+uzywane+i+nowe+zapraszam.php">Od XS do L, super rzeczy, używane i nowe, zapraszam:) "uporzadkowany+watek+same+firmowki+nike.php">Uporządkowany wątek same firmówki Nike,deichman,zara,orsey, terranova,house ......... "new+exchange+buty+tuniki+rurki+xs+m.php">New Exchange - buty, tuniki, rurki ! XS - M "jesienne+porzadki+rozm+s+xs+buty+37.php">Jesienne porządki, rozm S, XS, buty 37 "wymianka+z+hottie07+japan+style+atmosphere.php">Wymianka z Hottie07 - Japan Style, Atmosphere, buty i torby dużo rzeczy nowych :) "nowy+verzary+zapraszam+zara+h+m+stradivarius.php">Nowy Verzary :) Zapraszam !! Zara H&M Stradivarius Top Shop ... i wiele innych !! "szukam+tytulu+piosenki+zbiorczy.php">Szukam tytułu piosenki - zbiorczy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • odszkodowanie.xlx.pl

  • offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi



    mOna01 - 2010-01-28 12:55
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16781132) Może mają lekcje edukacji seksualnej takie jak w Polsce i po prostu nie wiedzą, czego jak prawidłowo używać;) Albo po prostu to przez to, że mogą dostać od pielęgniarki szkolnej, a nie muszą iść do ginekologa, który by dokładnie wszystko wytłumaczył. Dalej mnie nie rozumiesz :D:D albo ja Ciebie :-p




    kasiamajo - 2010-01-28 12:59
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Bejjka (Wiadomość 16780838) no właśnie mi najbardziej zależy na tej porannej kawusi;)

    nawet jak będzie pigułka dla mężczyzn to mój tżet-chore jelitko;) na pewno nie będzie mógł jej przyjmować:rolleyes: więc ciągle jestem zdana na siebie;)

    a kiedyś brałam pgułki i dobrze się*po nich czułam:ehem: tylko gin kazał zrobic mi przerwę i wykonać badania hormonów ( w związku z wypadaniem włosów) a potem jakoś zapomniałam do nich wrócić i trzy lata mineły jak z bicza strzelił........
    ale teraz naprawdę bym chciała wrocić , bo lekarz tżeta powiedział mu, że dopóki bierze jakieś tam leki to niech nie stara się*o dziecko, bo może być upośledzone :eek: a wizja niechcianej ciąży i ryzyko upośledzonego dziecka spedza mi sen z powiek......
    ja z tych samych względów też absolutnie nie mogę zajść w ciążę:rolleyes: a brać pigułki tez nie mogę ani innych hormonalnych środków

    właśnie mi się coś przypomniało, kiedyś przez jakieś 2-3 lata byłam na pigułce anty. i po odstawieniu włosy strasznie mi wypadały przez prawie rok, no i popękane naczynka standard:cool: poza tym kiedy je brałam prawie wpadłam w depresję i nie miałam ochoty na sex



    jyyli - 2010-01-28 12:59
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16781205) Dalej mnie nie rozumiesz :D:D albo ja Ciebie :-p Nie wiem, może nie rozumiem, bo ja nie wiem, dokładnie, jak tam jest;) Mają środki antykoncepcyjne za darmo, ale od kogo je dostają?



    aanika - 2010-01-28 13:00
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16780727) Jak będę miała córkę, która np w wieku 14-15 lat będzie jechać na kolonię, to porozmawiam z nią, że oczywiście jest za młoda na seks i nie chcę żeby to robiła ale jeśli już będzie musiała to powinna się zabezpieczyć tak i tak. Gderanie i zakazy rodziców wcale nikomu seksu z głowy nie wybije. A porada może zapobiec ciąży. Ja przed swoją kolonią w życiu bym nie pomyślała, że mogłabym coś takiego tam robić :rolleyes:

    Co wy chcecie od Emo Martynki? Przynajmniej umie angielski :hahaha:
    Najbardziej mnie rozwala: lofff Gery, nie loff Tomóóóóś, a potem odwrotnie :lol:




    mOna01 - 2010-01-28 13:01
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16781283) Nie wiem, może nie rozumiem, bo ja nie wiem, dokładnie, jak tam jest;) Mają środki antykoncepcyjne za darmo, ale od kogo je dostają? Jyyli no przecież piszę że mają ABORCJĘ darmową a rodzą dzieci :-p aborcję, nie antykoncepcję (chociaż to też mają darmowe, więc ewidentnie są idiotami - wybaczcie :p:)



    Chatul - 2010-01-28 13:01
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16781063) Masz dziwny podział niechcianych ciąż. Uznajesz tylko te zagrażające zdrowiu/będące wynikiem gwałtu, oraz wynikające z głupoty (wśród nastolatków). Przecież mnóstwo dorosłych kobiet zachodzi w ciążę, mimo zabezpieczenia, mimo świadomości, i nie są na to gotowe/z innych powodów tego dziecka nie chcą. Ale moment, moment. Uprawia seks, bez względu na to czy z zabezpieczeniem czy nie = ma świadomość, że może zajść w ciążę. Jak nie chce dziecka to niech się powstrzyma od seksu. Trzeba ponosić konsekwencje swoich działań. Aborcja to jednak zabicie dziecka. Musi być uzasadnione.

    Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16781132) :ehem: Dzieci nie mogą żyć w skrajnej nędzy, nie może też być tak, że wszyscy podatnicy składają się na to, żeby jakaś patologiczna parka mogła sobie figlować bez ograniczeń ;) No to inaczej by można ich przyskrzynić. Rodzi im się dziecko-> nie mogą go utrzymać -> państwo nakłada na nich karę w postaci ROBÓT PUBLICZNYCH za szkodzenie dziecku.



    jyyli - 2010-01-28 13:03
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16781337) Jyyli no przecież piszę że mają ABORCJĘ darmową a rodzą dzieci :-p aborcję, nie antykoncepcję (chociaż to też mają darmowe, więc ewidentnie są idiotami - wybaczcie :p:) :cojest: Od dzisiaj zakładam okulary do kompa:p: Nie przeczytałam ze zrozumieniem;) poczułam się głupsza od tych młodocianych brytyjskich matek:cojest:



    viki1988 - 2010-01-28 13:03
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      dobra girls (dziewczyny) ja going (idę) na exam (egzamin)
    lofffffciam Was fshystkie :*
    (:D:D:D)



    mOna01 - 2010-01-28 13:03
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16781345) Ale moment, moment. Uprawia seks, bez względu na to czy z zabezpieczeniem czy nie = ma świadomość, że może zajść w ciążę. Jak nie chce dziecka to niech się powstrzyma od seksu. Trzeba ponosić konsekwencje swoich działań. Aborcja to jednak zabicie dziecka. Musi być uzasadnione. Czyli ludzie mają przez np. 10 lat powstrzymywać się od seksu bo dopiero wtedy będzie dobry moment na rodzenie? Dla mnie bez sensu. A jeśli ktoś ma wadę genetyczną, chorobę którą może przekazać dziecku i nie chce dziecka tym obciążać to ma się powstrzymywać całe życie?



    kasiamajo - 2010-01-28 13:06
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16781063) Masz dziwny podział niechcianych ciąż. Uznajesz tylko te zagrażające zdrowiu/będące wynikiem gwałtu, oraz wynikające z głupoty (wśród nastolatków). Przecież mnóstwo dorosłych kobiet zachodzi w ciążę, mimo zabezpieczenia, mimo świadomości, i nie są na to gotowe/z innych powodów tego dziecka nie chcą. :ehem:

    Jyyli ale na utrzymanie niechcianych dzieci w sierocińcach, czy na zasiłki itd. też płacimy podatki, a dla wielu par antykoncepcja to jednak spory wydatek,
    poza tym antykoncepcja to też zabezpieczenie przed chorobami wenerycznymi, a na leczenie ich idzie bardzo dużo pieniędzy podatników,
    dlatego uważam że na refundowaniu anty. państwo by tak na prawdę zaoszczędziło kupę kasy;)



    gubis - 2010-01-28 13:06
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16781345) Jak nie chce dziecka to niech się powstrzyma od seksu.
    niestety to tylko w teorii brzmi tak pięknie:rolleyes:



    jyyli - 2010-01-28 13:07
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16781345) No to inaczej by można ich przyskrzynić. Rodzi im się dziecko-> nie mogą go utrzymać -> państwo nakłada na nich karę w postaci ROBÓT PUBLICZNYCH za szkodzenie dziecku. Ja uważam, że odebranie wszelkich zasiłków by wystarczyło, nie byłoby na wódkę, to trzeba by było pracować. I nie byłoby, jak czasem się widuje w TV, że ojciec 10 dzieci siedzi na bezrobociu i nie pójdzie do pracy, bo "za 1000 zł to on rodziny nie utrzyma".



    aanika - 2010-01-28 13:07
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez viki1988 (Wiadomość 16781405) dobra girls (dziewczyny) ja going (idę) na exam (egzamin)
    lofffffciam Was fshystkie :*
    (:D:D:D)
    A ja YoU (Tobie) wIsH lUcK (życzę szczęścia) x333

    :-p



    saming - 2010-01-28 13:10
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Chatul, ależ ja jestem na lastfmie już :D Ale nie wszystko co mi proponuje się mi podoba...

    i znowu żeście się rozpisały... nadrobie potem, teraz uciekam...



    gubis - 2010-01-28 13:11
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16781525) Ja uważam, że odebranie wszelkich zasiłków by wystarczyło, nie byłoby na wódkę, to trzeba by było pracować. I nie byłoby, jak czasem się widuje w TV, że ojciec 10 dzieci siedzi na bezrobociu i nie pójdzie do pracy, bo "za 1000 zł to on rodziny nie utrzyma".
    zasiłki to kropla w morzu.
    jest mnostwo organizacji charytatywnych, które w olbrzymim stopniu pomagają dzieciom z rodzin patologicznych - opłaca się taką stworzyć:mur:
    dochodzi do paradoksu, gdy wiele z tych placówek funduje hormonalne zastrzyki 'mamusiom' nie potrafiącym trzymać nóg razem/żyjącym z neandertalczykami zamiast przeznaczać te fundusze na inne, bardziej statutowe cele....



    Chatul - 2010-01-28 13:11
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16781410) Czyli ludzie mają przez np. 10 lat powstrzymywać się od seksu bo dopiero wtedy będzie dobry moment na rodzenie? Dla mnie bez sensu. Nie no, nie mają się przez 10 lat wstrzymywać tylko muszą mieć świadomość, że ciąża może się przytrafić. Nie jestem przeciwna antykoncepcji, ale aborcji w większości przypadków tak.

    Cytat:
    A jeśli ktoś ma wadę genetyczną, chorobę którą może przekazać dziecku i nie chce dziecka tym obciążać to ma się powstrzymywać całe życie? O tym nie mówiłam. Uznałam, że takie rzeczy mieszczą się w zagraża życiu matki/dziecka.
    Taka osoba powinna stosować antykoncepcję, a w przypadku ciąży oczywiści skonsultować się z lekarzem, na ile to możliwe zbadać płód i jego szanse na zdrowie, a potem podjąć decyzję zgodną ze swoim sumieniem.

    Cytat:
    Napisane przez gubis (Wiadomość 16781495) niestety to tylko w teorii brzmi tak pięknie:rolleyes: Aborcja też tylko w teorii brzmi pięknie. W praktyce nie jest ani przyjemna, ani obojętna dla zdrowia i psychiki. Nigdy nie jest dobrem. Czasem jest po prostu mniejszym złem.



    kasiamajo - 2010-01-28 13:11
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16781410) Czyli ludzie mają przez np. 10 lat powstrzymywać się od seksu bo dopiero wtedy będzie dobry moment na rodzenie? Dla mnie bez sensu. A jeśli ktoś ma wadę genetyczną, chorobę którą może przekazać dziecku i nie chce dziecka tym obciążać to ma się powstrzymywać całe życie? dokładnie:ehem:
    ja jestem w podobnej sytuacji, więc mam do końca żyzia nie uprawiać seksu?

    chatul aborcja tylko od pewnego momentu jest zabiciem dziecka, tak mówi nauka, ale kościół ma swoje zdanie na ten temat



    viki1988 - 2010-01-28 13:13
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      thank you (dziękuję Ci) :*
    loffffciam aaanika
    nie loffciam exam (egzaminów)
    :D



    jyyli - 2010-01-28 13:15
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez gubis (Wiadomość 16781622) zasiłki to kropla w morzu.
    jest mnostwo organizacji charytatywnych, które w olbrzymim stopniu pomagają dzieciom z rodzin patologicznych - opłaca się taką stworzyć:mur:
    dochodzi do paradoksu, gdy wiele z tych placówek funduje hormonalne zastrzyki 'mamusiom' nie potrafiącym trzymać nóg razem/żyjącym z neandertalczykami zamiast przeznaczać te fundusze na inne, bardziej statutowe cele....
    Niestety, to jest smutna prawda. Ale państwo się cieszy, że rodzą się dzieci, bo mamy ujemny przyrost naturalny (mimo, że to jest naturalne zjawisko dla państw po przemianach ustrojowych;)).



    Bejjka - 2010-01-28 13:22
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16781282) ja z tych samych względów też absolutnie nie mogę zajść w ciążę:rolleyes: Kasia, ale nigdy, czy dopóki nie odstawisz tych leków? :> bo w sumie to ja nie wiem, bo ten mój tżet to on wcale nie słucha co Ci lekarze do niego mówią:rolleyes:

    Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16781282) właśnie mi się coś przypomniało, kiedyś przez jakieś 2-3 lata byłam na pigułce anty. i po odstawieniu włosy strasznie mi wypadały przez prawie rok, no i popękane naczynka standard:cool: poza tym kiedy je brałam prawie wpadłam w depresję i nie miałam ochoty na sex mi też leciały....ale lecą nadal:mad:
    co do samopoczucia to już tak dobrez nie pamiętam, ale czasem łapalam doły;) choć teraz też przed miesiączką łapie no i te bolesne PMSy i @ mnie wykańczają :mad: a przy pigułkach zapominam, że coś takiego istnieje:D co do sexu to ja przy braniu tabli miałam super popęd:brzydal: nawet gin byl zdziwiony, bo większość dziewczyn się skarży na brak chęci....choć nie wiem, czy to nie wynikało z nowego związku i byciu na odległość:confused: za to po odstawieniu przez jakiś czas nie miałam ochoty zupełnie....

    Cytat:
    Napisane przez viki1988 (Wiadomość 16781405) dobra girls (dziewczyny) ja going (idę) na exam (egzamin)
    lofffffciam Was fshystkie :*
    (:D:D:D)
    :hahaha:

    trzymam kciuki :kciuki:



    mOna01 - 2010-01-28 13:24
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16781625) Nie no, nie mają się przez 10 lat wstrzymywać tylko muszą mieć świadomość, że ciąża może się przytrafić. Nie jestem przeciwna antykoncepcji, ale aborcji w większości przypadków tak.

    O tym nie mówiłam. Uznałam, że takie rzeczy mieszczą się w zagraża życiu matki/dziecka.
    Taka osoba powinna stosować antykoncepcję, a w przypadku ciąży oczywiści skonsultować się z lekarzem, na ile to możliwe zbadać płód i jego szanse na zdrowie, a potem podjąć decyzję zgodną ze swoim sumieniem.

    Aborcja też tylko w teorii brzmi pięknie. W praktyce nie jest ani przyjemna, ani obojętna dla zdrowia i psychiki. Nigdy nie jest dobrem. Czasem jest po prostu mniejszym złem.
    Ale przyjmij, że te osoby stosują antykoncepcję, która jednak zawodzi. Choroby dziedziczne nie są uznawane za zagrażające życiu płodu/matki (w zdecydowanej większości). To są tylko ekstremalne przypadki

    Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16781634) dokładnie:ehem:
    ja jestem w podobnej sytuacji, więc mam do końca żyzia nie uprawiać seksu?

    chatul aborcja tylko od pewnego momentu jest zabiciem dziecka, tak mówi nauka, ale kościół ma swoje zdanie na ten temat
    Może mam takie podejście do aborcji bo nie czuję się związana z Kościołem, wg którego zygota już jest człowiekiem. Dla mnie człowiekiem zaczyna być w momencie, kiedy CZUJE, czyli dopiero kilka tygodni od poczęcia (4-6) i do tego momentu powinna być możliwa aborcja.
    Wg mnie każdy niech się zajmie swoim życiem seksualnym i swoim brzuchem. Do aborcji nikt nikogo nie zmusi, ale powinna być dostępna.
    Myślę, że nie ma sensu kontynuować tej dyskusji, bo zwolennicy i przeciwnicy będą zawsze, nikt zdania nie zmieni i kłótnie mogą trwać w nieskończoność :)



    Chatul - 2010-01-28 13:25
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16781634) chatul aborcja tylko od pewnego momentu jest zabiciem dziecka, tak mówi nauka, ale kościół ma swoje zdanie na ten temat Kościół to jedno, a nauka to drugie. Przy czym kościół ustalił, gdzie dla niego zaczyna się dziecko, nauka niezbyt. Ja absolutnie nie popieram stanowiska kościoła w kwestii aborcji. Rzadko kiedy popieram kościół w całości. Bo częściowo to nie tak rzadko już.

    Aborcja nie jest metodą antykoncepcyjną. Jak matka jest zdrowa i dziecko ma być zdrowe to powinna donosić ciążę. Jak nie chce dziecka to niech zrzecze się praw do niego. Wiele par czeka na zdrowego bobasa :ehem: Nie trzeba niszczyć życia dziecka, można je ofiarować w prezencie ludziom, którzy chcą to dziecko pokochać.



    gubis - 2010-01-28 13:26
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16781625) Aborcja też tylko w teorii brzmi pięknie. W praktyce nie jest ani przyjemna, ani obojętna dla zdrowia i psychiki. Nigdy nie jest dobrem. Czasem jest po prostu mniejszym złem.
    Chatul... ja to rozumiem, Ty to rozumiesz, dziewczyny myślę, ze też. jest jednak w naszym społeczeństwie taka grupa ludzi, dla których pojęcie tej prawdy zdaje się być niemożliwe. możemy więc wypowiadać idylliczne teorie, ale nie liczac się z częścią niepowodzeń, w mojej opinii wygłaszamy puste stwierdzenia.



    kasiamajo - 2010-01-28 13:31
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Bejka , u kobiet z WZJG jest trochę inaczej niż u facetów;) ciąża byłaby bardzo niebezpieczna dla mnie i dla dziecka,
    no i ja mam ciężki rzut, więc tabletek nigdy na stałe nie odstawię

    ale ja się nie martwię zbytnio bo i tak zawsze chciałam adoptować :-)

    ---------- Dopisano o 14:31 ---------- Poprzedni post napisano o 14:27 ----------

    Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16782055) Kościół to jedno, a nauka to drugie. Przy czym kościół ustalił, gdzie dla niego zaczyna się dziecko, nauka niezbyt. Ja absolutnie nie popieram stanowiska kościoła w kwestii aborcji. Rzadko kiedy popieram kościół w całości. Bo częściowo to nie tak rzadko już.

    Aborcja nie jest metodą antykoncepcyjną. Jak matka jest zdrowa i dziecko ma być zdrowe to powinna donosić ciążę. Jak nie chce dziecka to niech zrzecze się praw do niego. Wiele par czeka na zdrowego bobasa :ehem: Nie trzeba niszczyć życia dziecka, można je ofiarować w prezencie ludziom, którzy chcą to dziecko pokochać.
    z podkreślonym się zgadzam;)
    Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16782001) Ale przyjmij, że te osoby stosują antykoncepcję, która jednak zawodzi. Choroby dziedziczne nie są uznawane za zagrażające życiu płodu/matki (w zdecydowanej większości). To są tylko ekstremalne przypadki

    Może mam takie podejście do aborcji bo nie czuję się związana z Kościołem, wg którego zygota już jest człowiekiem. Dla mnie człowiekiem zaczyna być w momencie, kiedy CZUJE, czyli dopiero kilka tygodni od poczęcia (4-6) i do tego momentu powinna być możliwa aborcja.
    Wg mnie każdy niech się zajmie swoim życiem seksualnym i swoim brzuchem. Do aborcji nikt nikogo nie zmusi, ale powinna być dostępna.
    Myślę, że nie ma sensu kontynuować tej dyskusji, bo zwolennicy i przeciwnicy będą zawsze, nikt zdania nie zmieni i kłótnie mogą trwać w nieskończoność :)
    tak, tak i jeszcze raz tak:ehem:



    motylek1007 - 2010-01-28 13:31
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16782001) Wg mnie każdy niech się zajmie swoim życiem seksualnym i swoim brzuchem. Do aborcji nikt nikogo nie zmusi, ale powinna być dostępna. zgadzam sie w 100% :ehem:

    do reszty nie bede sie odnosic, bo nie chce sie kłócic :p:



    Bejjka - 2010-01-28 13:34
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16782055) Aborcja nie jest metodą antykoncepcyjną. Jak matka jest zdrowa i dziecko ma być zdrowe to powinna donosić ciążę. Jak nie chce dziecka to niech zrzecze się praw do niego. Wiele par czeka na zdrowego bobasa :ehem: Nie trzeba niszczyć życia dziecka, można je ofiarować w prezencie ludziom, którzy chcą to dziecko pokochać. ale Chatul, to też nie jest wcale takie proste....gdybym zaszła w ciąże i definitywnie jej nie chciała to dla mie żadnym rozwiązaniem jest donoszenie jej, urodzenie i oddanie dziecka do adopcji.....wiadomo, że udalabym się do "podziemia".....



    Chatul - 2010-01-28 13:37
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16782001) Ale przyjmij, że te osoby stosują antykoncepcję, która jednak zawodzi. Choroby dziedziczne nie są uznawane za zagrażające życiu płodu/matki (w zdecydowanej większości). To są tylko ekstremalne przypadki To już kwestia indywidualna być powinna. Tj, każda choroba osobno. Bo wiadomo, że jak ryzyko odziedziczenia jej jest śladowe lub ta choroba nie jest naprawdę ciężka to nie ma co uznawać jej za przeszkodę do bycia w ciąży.
    Za to jeżeli naprawdę jest duża, osoba taka zajdzie w ciążę MIMO STOSOWANEJ ANTYKONCEPCJI to powinna podjąć decyzję zgodną ze swoim sumieniem. Powinna mieć prawo dokonania aborcji.

    Cytat:
    Może mam takie podejście do aborcji bo nie czuję się związana z Kościołem, wg którego zygota już jest człowiekiem. A ja jestem związana z kościołem?!

    Cytat:
    Dla mnie człowiekiem zaczyna być w momencie, kiedy CZUJE, czyli dopiero kilka tygodni od poczęcia (4-6) i do tego momentu powinna być możliwa aborcja. Na pewno dopiero od 4 tygodnia płód ludzki czuje?

    Cytat:
    Wg mnie każdy niech się zajmie swoim życiem seksualnym i swoim brzuchem. Własny brzuch niech każdy w swoim zakresie kontroluje, ale cudzego życia nie powinien.

    Cytat:
    Myślę, że nie ma sensu kontynuować tej dyskusji, bo zwolennicy i przeciwnicy będą zawsze, nikt zdania nie zmieni i kłótnie mogą trwać w nieskończoność :) E no, kulturalną dyskusję tutaj mamy. Nie można unikać trudnych tematów. Burza mózgów zawsze jest korzystna. Ja bronię swojego zdania, ale jak mi ktoś udowodni, że się mylę to z chęcią zweryfikuję swoje poglądy.

    Cytat:
    Napisane przez gubis (Wiadomość 16782086) Chatul... ja to rozumiem, Ty to rozumiesz, dziewczyny myślę, ze też. jest jednak w naszym społeczeństwie taka grupa ludzi, dla których pojęcie tej prawdy zdaje się być niemożliwe. możemy więc wypowiadać idylliczne teorie, ale nie liczac się z częścią niepowodzeń, w mojej opinii wygłaszamy puste stwierdzenia. Puste stwierdzenia przede wszystkim dlatego, że niczego nie możemy zmienić bez władzy politycznej.
    Jak nie uda mi się zostać nauczycielką to spróbuję iść w stronę polityki :D

    Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16782108) Ale ja się nie martwię zbytnio bo i tak zawsze chciałam adoptować :-) Jak mnie ostatecznie przerazi wizja ciąży i porodu to też będę chciała adoptować :D



    motylek1007 - 2010-01-28 13:40
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16782055) Jak matka jest zdrowa i dziecko ma być zdrowe to powinna donosić ciążę. Jak nie chce dziecka to niech zrzecze się praw do niego. Wiele par czeka na zdrowego bobasa :ehem: Nie trzeba niszczyć życia dziecka, można je ofiarować w prezencie ludziom, którzy chcą to dziecko pokochać. w Polsce adopcja jest baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardz o ciezka, wystarczy wejsc na pewien wątek, gdzie jedna kobieta czeka juz na dziecko kilka lat :(

    nie słyszalam zeby ktos "szybko" zaadoptowal dziecko, tylko trwa to latami, dlatego nie są ludzie na to zbyt chętni (i wcale im sie nie dziwie)



    jyyli - 2010-01-28 13:43
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez motylek1007 (Wiadomość 16782498) w Polsce adopcja jest baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardz o ciezka, wystarczy wejsc na pewien wątek, gdzie jedna kobieta czeka juz na dziecko kilka lat :(

    nie słyszalam zeby ktos "szybko" zaadoptowal dziecko, tylko trwa to latami, dlatego nie są ludzie na to zbyt chętni (i wcale im sie nie dziwie)
    Ponoć adopcja ze wskazaniem jest szybsza, można dostać 6-tygodniowego maluszka nawet, ale trzeba znaleźć matkę, która jest w ciąży, a na pewno nie chce tego dziecka, poza tym mogą być problemy, bo są ludzie, którzy uważają, że to nieuczciwe i nieetyczne.
    Szkoda, że w Polsce jest taka biurokracja, bo może mniej dzieci musiałoby się wychowywać w domach dziecka.



    Chatul - 2010-01-28 13:47
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Bejjka (Wiadomość 16782307) ale Chatul, to też nie jest wcale takie proste....gdybym zaszła w ciąże i definitywnie jej nie chciała to dla mie żadnym rozwiązaniem jest donoszenie jej, urodzenie i oddanie dziecka do adopcji.....wiadomo, że udalabym się do "podziemia"..... Niestety, zgodnie z moją moralnością jest to lepsze. Bo wtedy osoba chcąca usunąć zdrową ciążę, naraża się na większą utratę zdrowia. Przede wszystkim- późniejszą niemożność zajścia w ciążę. Nawet chcianą.

    Wiem, okrutna jestem.

    Cytat:
    Napisane przez motylek1007 (Wiadomość 16782224) do reszty nie bede sie odnosic, bo nie chce sie kłócic :p: Jaka to kłótnia. Toż to wymiana zdań :D

    Cytat:
    Napisane przez motylek1007 (Wiadomość 16782498) w Polsce adopcja jest baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardz o ciezka, wystarczy wejsc na pewien wątek, gdzie jedna kobieta czeka juz na dziecko kilka lat :(

    nie słyszalam zeby ktos "szybko" zaadoptowal dziecko, tylko trwa to latami, dlatego nie są ludzie na to zbyt chętni (i wcale im sie nie dziwie)
    No niestety jest trudna :cry: Dlatego niektórzy pomijają państwo w kwestii dziecka. Niechciane rodzą i za pieniądze oddają parze, która swojego mieć nie może.



    motylek1007 - 2010-01-28 13:47
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16782601) Ponoć adopcja ze wskazaniem jest szybsza, można dostać 6-tygodniowego maluszka nawet, ale trzeba znaleźć matkę, która jest w ciąży, a na pewno nie chce tego dziecka, poza tym mogą być problemy, bo są ludzie, którzy uważają, że to nieuczciwe i nieetyczne.
    .
    w takie szczególy to ja nie wchodzilam, podczytuje tylko ten temat kobiety ciagle czekającej az bedzie mogla zaadoptowac dziecko i powiem szczerze, ja bym juz dawno chyba odpuscila sobie (starczy mi to co przechodze z hodowcami)

    pamietam tez co nam gadali na naukach przedmałzenskich - ze decydujac sie na adopcje nastawmy sie na okolo 5 lat czekania :rolleyes: nie wspomne o warunkach jakie musza byc spełnione heh



    Magdzia94 - 2010-01-28 13:47
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Dzień dobry:cmok:
    Pani z polskiego się rozchorowała, pierwszy raz od 3 lat:brzydal:

    Dzisiaj 45 słówek z niemieckiego.
    Strasznie nas zasypało, śnieg kurcze prawie do kolan. Oczywiście stojąc o 6:40 na przystanku, autobus mi nie przyjechał:mur::mur:

    Cytat:
    Napisane przez Bejjka (Wiadomość 16774119) wow:jupi: super! a w jakim czasie? :> 28 dni ćwiczenia

    Cytat:
    Napisane przez malina19 (Wiadomość 16774256) Hello
    Właśnie wróciłam do domu, zaliczyłam egzamin ustny, teraz tylko muszę czekać na wyniki pisemnego i już mam ferie:jupi::jupi::jupi::j upi::jupi::jupi::jupi::ju pi::jupi::jupi::jupi::jup i::jupi:

    :oklaski: :oklaski:
    :cmok:

    Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16777453) [/COLOR]Aaa i muszę wam powiedzieć że po drugim dniu ćwiczeń nie mam zakwasów :jupi: a dziwne, bo wcale się nie ruszam na co dzień (po schodach tylko dużo wchodzę i pieszo sporo). Jaka jest najlepsza pora na ćwiczenia? Bo mi najlepiej jest ok.20-21, wcześniej mi się nie chce :| Też tak ćwiczę

    Cytat:
    Napisane przez viki1988 (Wiadomość 16781405) dobra girls (dziewczyny) ja going (idę) na exam (egzamin)
    lofffffciam Was fshystkie :*
    (:D:D:D)
    :cojest:

    GoOd LuCK kiSs kiSs
    ( powodzenia, cmok cmok)
    :cmok: :kciuki

    Ale poważny temat macie. Uważnie czytam wasze wypowiedzi, bo sama na ten temat się nie mogę wypowiedzieć, ponieważ nie mam zdania.



    mOna01 - 2010-01-28 13:47
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16782406) To już kwestia indywidualna być powinna. Tj, każda choroba osobno. Bo wiadomo, że jak ryzyko odziedziczenia jej jest śladowe lub ta choroba nie jest naprawdę ciężka to nie ma co uznawać jej za przeszkodę do bycia w ciąży.
    Za to jeżeli naprawdę jest duża, osoba taka zajdzie w ciążę MIMO STOSOWANEJ ANTYKONCEPCJI to powinna podjąć decyzję zgodną ze swoim sumieniem. Powinna mieć prawo dokonania aborcji.

    A ja jestem związana z kościołem?!

    Na pewno dopiero od 4 tygodnia płód ludzki czuje?

    Własny brzuch niech każdy w swoim zakresie kontroluje, ale cudzego życia nie powinien.

    E no, kulturalną dyskusję tutaj mamy. Nie można unikać trudnych tematów. Burza mózgów zawsze jest korzystna. Ja bronię swojego zdania, ale jak mi ktoś udowodni, że się mylę to z chęcią zweryfikuję swoje poglądy.

    Puste stwierdzenia przede wszystkim dlatego, że niczego nie możemy zmienić bez władzy politycznej.
    Jak nie uda mi się zostać nauczycielką to spróbuję iść w stronę polityki :D

    Jak mnie ostatecznie przerazi wizja ciąży i porodu to też będę chciała adoptować :D
    Wydaje mi się że około 4 tygodnia, nie wiem dokładnie, ale niezależnie od tego który to jest moment - dla Ciebie człowiekiem jest już dwugodzinna zapłodniona komórka, zygota? Czy może jednak momentem granicznym jest odczuwanie? Wg mnie właśnie nerwy, czucie robią ze zlepki komórek człowieka. I kobieta ma wystarczającą ilość czasu żeby dowiedzieć się o ciąży i ją usunąć. Bo jednak aborcja płodu np. 4 miesięcznego to już chore. Raz, że ma już postać człekopodobną, dwa - odczuwa, trzy - wcześniaki już z 6 miesiąca mają szansę przeżycia.



    motylek1007 - 2010-01-28 13:48
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16782728)
    Jaka to kłótnia. Toż to wymiana zdań :D
    czasami bywa na granicy :D :D :D



    kocurzyca - 2010-01-28 13:48
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16780117) Teraz i tak przepisy sobie, a lekarze sobie. Słyszałam o wielu przypadkach, że lekarz odmówił przerwania ciąży, mimo, że były do tego podstawy, bo to było niezgodne z jego sumieniem. A moim zdaniem to przeczy przysiędze, którą składają, żeby nie szkodzić.
    I jestem za tym, żeby kobietom, które rodzą dzieci na potęgę, podwiązywać jajowody. Jak tej matce małej Róży, nie wiem, czy słyszałyście, co odebrali jej to dziecko, ale odzyskała je. Podwiązali jej jajowody i teraz walczy o odszkodowanie. A ma chyba tam 5 dzieci w domu i ciągle pokazują w telewizji, jakie są szczęśliwe, a okazuje się, że chyba jeszcze 4 starszych ma, którymi się kompletnie nie interesuje, nawet nie zadzwoni, nic.
    Nistety takich patologicznych typów chroni cudowne i wymarzone prawo UNII EUROPEJSKIEJ. Podwiązanie jajowodów kobiecie bez jej zgody, jest łamaniem PRAW CZŁOWIEKA. Niezależnie od tego jaką patologią jest. Może być pijaczką, narkonanką i niewiadomo czym jeszcze, w dalszym ciągu chronią ją przepisy. Niestety PrawoUE nic nie robi dla normalnych ludzi.
    Chyba zaczne kraść i mordować to może jakieś przywileje mnie obejmą.
    Cytat:
    Napisane przez 19agusia91 (Wiadomość 16780266) też bylam młoda, ale zeby aż tak.. to chyba prowokacja. niech to bedzie prowokacja.. :hahaha: Martynka chyba jakaś naspawana jest
    Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16780559) ja właśnie jadę na gumkach czego tez nie lubię:mur: kiedy w końcu będzie pigułka dla mężczyzn:prosi: Pigułka dla mężczyzn już jest od ponad roku. Tyle, że ja bym chłopu nie zaufała w tej kwestji.
    Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16780727) :hahaha::hahaha:
    nie pomyślałam o tym że tam gdzie się "produkuje" jajka w ilościach hurtowych nie ma kogutów. Zawsze jak pomyślę o kurach i jajkach przypomina mi się obraz wsi u moich dziadków, jak tam te kury z kogutami razem latały i jajka się jeszcze ciepłe zabierało :-p

    6 miesiąc to już CHORE, to już jest wykształcony mały człowiek prawie. Wg mnie to powinno być max.6 tygodni, tylko nie wiem od którego momentu pojawiają się nerwy i czucie, chyba jakoś tak (maturzystki z biologii?)
    Ja zawsze kupuję jajka z numerem 1 (od kurek co biegaja po trawce i są szczęsliwe) ztej firmy:D
    http://www.youtube.com/watch?v=3P-7oQQvaCU
    Unikam jak ognia jajek z numerkiem 3 do 6 (zamknięte i klatkowe)

    Ja zdawałąm maturę z Biologii... 10 lat temu:brzydal:
    Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16780924) :eek: :eek:

    No właśnie ale dlaczego tyle nieletnich Brytyjek rodzi dzieci skoro mają za darmo aborcję? One tego chcą? :confused:
    Bardzo przyziemny powod. W anglii w dalszym ciągu istnieje podział klasowy. Na przestrzeni lat klasa robotnicza z mieniła sie w klasę zasiłkową:D Szestnastka zachodzi w ciażę, automatycznie dostaje mieszkanie socjalne, ma faceta, oboje nie pracują i ciągną możliwie jak najwięcej zasiłków. Im więcej dzieciaków zrobią tym więcej kasy dostaną. Zasiłki sumują się i nie opłaca się takim iść do pracy. Jedyne co muszą zaplanować to to, żeby tak zaplanować zeby ostatnie dziecko nie osiągnęło 16stki, przed osiągnięciem wieku emerytalnego przez rodziców, bo byłaby dziura w zasiłkach. Dobrze jeszcze żeby z jedno dziecko było niepełnosprawne to jeszcze renta dojdzie (tu nawet dysleksja uznawana jest za niepełnosprawność, na którą niby cierpi 90% społeczeństwa. Już uznaję za normę ze anglik mnie pyta jak cos napisać).
    Tu plagą są rodziny gdzie już 3-4 pokolenia nie pracują (od wojny na przykłąd) Przechodzi jak tradycja rodzinna. Jak prawnik marzy o tym żeby jego syn był prawnikiem, tak zasiłkowcy ucządzieci jak wyciągać zasiłki. Poza tym na lewo ciągną renty mimio, żę są zdrowi, i pracują na czarno.

    W rządzie siedzą sami Lordowie, i nie mają zielonego pojęcia jak się za ten problem zabrać. Zamiast poprostu zabrać im tą kasę, to wymyślają coraz to nowe zasiłki, bo myślą że ci ludzie nie mają pracy bo żyja na skraju nędzy
    Cytat:
    Napisane przez viki1988 (Wiadomość 16780993) założymy sie ? :D
    ja uważam ze po pwierwsze większość ludzi to idioci a po drugie wszyscy kłamią :D
    :oklaski:
    Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16781132) :ehem: Dzieci nie mogą żyć w skrajnej nędzy, nie może też być tak, że wszyscy podatnicy składają się na to, żeby jakaś patologiczna parka mogła sobie figlować bez ograniczeń;)
    .
    Nasz cudowny rząd nadrabia niż demograficzny. Dzieci mają się rodzić, hurtowo, najlepiej same trojaczki. I nikogo nie obchodzi w jakich warunkach będą żyć.
    Mimo że system emerytalny został zmieniony to i tak młodzi muszą robić na starych. Ja nprzykład jestem dzieckiem stanu wojennego - baby boom '81 od tamtej pory niestety rodzi się bardzo mało dzieci i rządowi nie wystarczy kasy na wypłacenie naszych emerytur. Fundusze nie zmieniły kompletnie nic, dopuki istnieje zus.



    mOna01 - 2010-01-28 13:52
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Kocurzyco, przeraziłaś mnie :eek: Wlk. Brytania ma tragicznie zbudowany socjal. Kraje skandynawskie (nie wiem które, na pewno Szwecja) mają bardzo dobry socjal ale odpowiednio skonstruowany, i nie ma takich patologii. A to jest nienormalne...



    jyyli - 2010-01-28 13:55
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez kocurzyca (Wiadomość 16782777) Nistety takich patologicznych typów chroni cudowne i wymarzone prawo UNII EUROPEJSKIEJ. Podwiązanie jajowodów kobiecie bez jej zgody, jest łamaniem PRAW CZŁOWIEKA. Niezależnie od tego jaką patologią jest. Może być pijaczką, narkonanką i niewiadomo czym jeszcze, w dalszym ciągu chronią ją przepisy. Niestety PrawoUE nic nie robi dla normalnych ludzi.
    Chyba zaczne kraść i mordować to może jakieś przywileje mnie obejmą.

    Bardzo przyziemny powod. W anglii w dalszym ciągu istnieje podział klasowy. Na przestrzeni lat klasa robotnicza z mieniła sie w klasę zasiłkową:D Szestnastka zachodzi w ciażę, automatycznie dostaje mieszkanie socjalne, ma faceta, oboje nie pracują i ciągną możliwie jak najwięcej zasiłków. Im więcej dzieciaków zrobią tym więcej kasy dostaną. Zasiłki sumują się i nie opłaca się takim iść do pracy. Jedyne co muszą zaplanować to to, żeby tak zaplanować zeby ostatnie dziecko nie osiągnęło 16stki, przed osiągnięciem wieku emerytalnego przez rodziców, bo byłaby dziura w zasiłkach. Dobrze jeszcze żeby z jedno dziecko było niepełnosprawne to jeszcze renta dojdzie (tu nawet dysleksja uznawana jest za niepełnosprawność, na którą niby cierpi 90% społeczeństwa. Już uznaję za normę ze anglik mnie pyta jak cos napisać).
    Tu plagą są rodziny gdzie już 3-4 pokolenia nie pracują (od wojny na przykłąd) Przechodzi jak tradycja rodzinna. Jak prawnik marzy o tym żeby jego syn był prawnikiem, tak zasiłkowcy ucządzieci jak wyciągać zasiłki. Poza tym na lewo ciągną renty mimio, żę są zdrowi, i pracują na czarno.

    W rządzie siedzą sami Lordowie, i nie mają zielonego pojęcia jak się za ten problem zabrać. Zamiast poprostu zabrać im tą kasę, to wymyślają coraz to nowe zasiłki, bo myślą że ci ludzie nie mają pracy bo żyja na skraju nędzy

    :oklaski:

    Nasz cudowny rząd nadrabia niż demograficzny. Dzieci mają się rodzić, hurtowo, najlepiej same trojaczki. I nikogo nie obchodzi w jakich warunkach będą żyć.
    Mimo że system emerytalny został zmieniony to i tak młodzi muszą robić na starych. Ja nprzykład jestem dzieckiem stanu wojennego - baby boom '81 od tamtej pory niestety rodzi się bardzo mało dzieci i rządowi nie wystarczy kasy na wypłacenie naszych emerytur. Fundusze nie zmieniły kompletnie nic, dopuki istnieje zus.
    Tylko czekajmy, aż tak będzie w Polsce.

    A z drugiej strony jest coraz więcej ludzi na świecie mimo niżów. Chyba powinni wprowadzić jakąś kontrolę urodzeń w krajach trzeciego świata.

    Cytat:
    Napisane przez motylek1007 (Wiadomość 16782733) w takie szczególy to ja nie wchodzilam, podczytuje tylko ten temat kobiety ciagle czekającej az bedzie mogla zaadoptowac dziecko i powiem szczerze, ja bym juz dawno chyba odpuscila sobie (starczy mi to co przechodze z hodowcami)

    pamietam tez co nam gadali na naukach przedmałzenskich - ze decydujac sie na adopcje nastawmy sie na okolo 5 lat czekania :rolleyes: nie wspomne o warunkach jakie musza byc spełnione heh
    Też czytałam wątek o adopcji;)
    Nie dziwię się, jeśli ludzie rezygnują z adopcji. 5 lat to o wiele za długo.



    Chatul - 2010-01-28 13:55
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16782748) Wydaje mi się że około 4 tygodnia, nie wiem dokładnie, ale niezależnie od tego który to jest moment - dla Ciebie człowiekiem jest już dwugodzinna zapłodniona komórka, zygota? Czy może jednak momentem granicznym jest odczuwanie? Oczywiście, że momentem granicznym jest odczuwanie.
    ALE nawet dwugodzinna zygota ma szansę na bycie człowiekiem. A dokonanie aborcji to nawet jeśli nie zabranie życia to zabranie szansy do życia.

    Cytat:
    Napisane przez motylek1007 (Wiadomość 16782766) czasami bywa na granicy :D :D :D Jak kogoś nieświadomie obraziłam to bardzo przepraszam. Nie chciałam.



    Magdzia94 - 2010-01-28 13:56
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Kocurzyca szok:confused:



    motylek1007 - 2010-01-28 13:57
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16783027)
    Jak kogoś nieświadomie obraziłam to bardzo przepraszam. Nie chciałam.
    mnie akurat nie hehe



    jyyli - 2010-01-28 13:57
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16782897) Kocurzyco, przeraziłaś mnie :eek: Wlk. Brytania ma tragicznie zbudowany socjal. Kraje skandynawskie (nie wiem które, na pewno Szwecja) mają bardzo dobry socjal ale odpowiednio skonstruowany, i nie ma takich patologii. A to jest nienormalne... W Szwecji też już są;) Tak jak np. w Niemczech. Państwo wypłaca pieniądze na każde dziecko, a że tam jest dużo imigrantów z krajów arabskich, którzy mają np. 10 dzieci, to sobie siedzą, nic nie robią, a kasa sama leci;) Nie zdziwię się, jeśli Szwedzi i Niemcy zaczną się burzyć i będzie dochodzić do jakichś bardzo nieprzyjemnych sytuacji.



    Nerchie - 2010-01-28 13:59
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez saming (Wiadomość 16772785) Całkowicie się z tym zgadzam. :D I właśnie najbardziej ciągnie mnie do tych gatunków (chociaż w sumie to wolę trash metal tylko, bo death metal, i ogólnie growl jako wokal nie przemawiają do mnie... :D), a ostatnio non stop słucham Black River - polski zespół rockowy, ale no ŚWIETNY jest. Czemu Polska ma tak mało DOBRYCH zespołów to ja nie wiem... Hmm, nie wiem dla mnie behemoty i reszta to nie są dobre zespoły. Uważam, że nam brakuje dobrych wokalistek, bo te natomiast uwielbiam. W sumie chyba tu chodzi o akcent, bo osobiście kocham się w kate nash, czy lily allen. Dobrych wokalistkach, czy też z ameryki Amy Winehouse. Kwestia hustu.

    Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16777380) A mam pytanie do wegetarianek - jajka jecie normalnie, prawda? Hmm zazwyczaj mówie że jestem laktowegetarianką - czyli jem i mleko i jajka, tak kiedyś wyczytałam i taką uznałam dla siebie kategorię.

    Cytat:
    Napisane przez 19agusia91 (Wiadomość 16778997)
    Moim zdaniem, tak jak jest teraz, ze kobieta może usunąć ciąże, gdy zagraża jej życiu, dziecko jest wynikiem gwałtu powinno zostać. Ale nie popieram aborcji w momencie,gdy para /niepara wpadła i nie maja co z dzieckiem zrobić.

    ---------- Dopisano o 12:36 ---------- Poprzedni post napisano o 12:35 ----------

    Ja jestem ciekawa jakie bedą moje wyniki teraz. Ostatnie były takie,ze chyba tyko 3 rzeczy były w normie :rolleyes:
    W sumie - jestem za aborcją. Może to lektury wujka freuda, albo życie, ale wiem że matka powinna chcieć dziecka. Dopóki system opieki państwa nad sierotami nie będzie dobry, lepszy od tych które oferują psom policyjnym to myślę, że każde inne wyjście jest dobre. Tak dodam, że dzieci zdrowe od rodziców bez patologii i chorób w rodzinie, zazwyczaj przed porodem już mają rodziców. Dzieci z gwałtów? Dzieci alkoholików? Rozmawiałam kiedyś z sędziną co prawda od spraw kryminalnych, ale obie jej córki sa sędzinami w sądach rodzinnych. Takie dzieci są z reguły niechciane. Nawet jako nieworodki. Ale wszystkie normalnie przypadki, kiedy normalna para, kochająca się wpadła, ale chcą mieć dziecko - ale nie teraz - to usuwanie dziecka trafi w matkę, która tak naprawdę dziecka chce. Mam nadzieję że nie namieszałam. Jestem za udostępnieniem aborcji dla większej ilości osób, ale niech one udowodnią że potomka mieć nie mogą. Jakoś to ograniczać trzeba.
    Co do kawy i tabletek. Biorę cilest, piję kawę, zdrowo się odżywiam. Pytałam o kawę i tabletki ginokologa i powiedziała mi, żebym ograniczyła i nie panikowała. Jedna kawa nie wypłukuje takiej ilości magnezu, aby znacznie osłabić działanie tabletek. To samo liczy się alkoholu. Jedno piwo w tygodniu nie sprawia że tabletki nie działają.

    Cytat:
    Napisane przez dzaga1989 (Wiadomość 16779319) Hej hej Kobietki
    Dzis na 15 jestem ustawiona z fryzjerka i mam podciac grzywke. Pierwszy raz obcielam sobie grzywke sama technika ciecia takiego...hmm...pionowego :D Podobno tak powinno sie scinac grzywke. Ten filmik sluzyl mi jako instrukcja: http://www.youtube.com/watch?v=PWFcP_AJ79I.
    Grzywka wyszla bosko, chlopak mowil ze tylko delikatnie nierowna. Pomyslalam ze kolejny raz pojde do fryzjera na podciecie. Poszlam do pierwszego lepszego salonu i tam - tragedia! Wyszlo za krotko bo cieli na mokro, cieciem poziomym i wyszly jakies przeswity (bylo widac kawalki czola :nie:). Teraz grzywka odrosla, daleko jej do perfekcji i licze na to ze dzis pani (juz z innego salonu) mi grzywki jeszcze bardziej nie skopie. Czy bedzie niekulturalnie poprosic facetke zeby (w razie gdyby chciala ciac poziomo) poprosic ja by zrobila to tak pionowo? Kurcze takie glupie i banalne pytanie, ale mi sie wydaje ze miedzy tymi dwoma cieciami jest naprawde roznica. Ze przy pionowym ta grzywka sie tak zgrabnie uklada...
    Nie rozumiem twojego pytania, jesteś klientka i możesz ją prosić nawet żeby włożyła rękawiczki bo się brzydzisz jej rąk. Możesz po prosić o wszystko.

    Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16780196) nie widzę swojej przyszłości w tym kraju:rolleyes: Gdyby nie mój język już mieszkałabym w Hamburgu :) w Niemczech. Zaczne studiować to spróbuje się sama edukować (finanse mi nie pozwalają na lekcje dodatkowe a w szkole mam francuski)

    Cytat:
    Napisane przez 19agusia91 (Wiadomość 16780266) też bylam młoda, ale zeby aż tak.. to chyba prowokacja. niech to bedzie prowokacja.. :hahaha: Emomartynka ma już własny tag na blipie ;) Najbardziej znany blog



    Bejjka - 2010-01-28 13:59
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16782728) Niestety, zgodnie z moją moralnością jest to lepsze. Bo wtedy osoba chcąca usunąć zdrową ciążę, naraża się na większą utratę zdrowia. Przede wszystkim- późniejszą niemożność zajścia w ciążę. Nawet chcianą.

    Wiem, okrutna jestem.
    Nie no, wcale nie okrutna;) masz sporo racji z tym, że aborcja może przyczynić się do utraty zdrowia kobiety i przyszłych problemów z zajściem w ciąże:ehem: dlatego jestem za tym by była legalna i wykonywana w normalnych warunkach przez profesjonalistow....a nie przez jakiś rzeźników na szybcika gdzieś*tam........

    oczywiście, nie popieram aborcji u małolatow, bo to jakaś patologia zupełna.....chodzi mi o możliwość wyboru i podjęcia decyzji przez kobietę....

    Cytat:
    Napisane przez Magdzia94 (Wiadomość 16782743)
    28 dni ćwiczenia.

    super efekt :D pochwalisz się fotkami? :>



    Nerchie - 2010-01-28 14:00
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16783087) W Szwecji też już są;) Tak jak np. w Niemczech. Państwo wypłaca pieniądze na każde dziecko, a że tam jest dużo imigrantów z krajów arabskich, którzy mają np. 10 dzieci, to sobie siedzą, nic nie robią, a kasa sama leci;) Nie zdziwię się, jeśli Szwedzi i Niemcy zaczną się burzyć i będzie dochodzić do jakichś bardzo nieprzyjemnych sytuacji. wystarczyło by do ustawy dodać: "Dla obywateli" :>?



    Chatul - 2010-01-28 14:05
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Bejjka (Wiadomość 16783150) Nie no, wcale nie okrutna;) masz sporo racji z tym, że aborcja może przyczynić się do utraty zdrowia kobiety i przyszłych problemów z zajściem w ciąże:ehem: dlatego jestem za tym by była legalna i wykonywana w normalnych warunkach przez profesjonalistow....a nie przez jakiś rzeźników na szybcika gdzieś*tam. Właśnie jestem okrutna, bo cieszy mnie, że osoba, która z powodu własnego widzimisię usuwa ciąże musi to zrobić w podziemiu tym samym narażając się na poważną utratę zdrowia.



    jyyli - 2010-01-28 14:06
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Nerchie (Wiadomość 16783181) wystarczyło by do ustawy dodać: "Dla obywateli" :>? Ale pewnie i tak wielu z nich ma obywatelstwo, bo od dziesięcioleci tam mieszkają. Co z tego, że większość nie zna nawet języka;)



    kasiamajo - 2010-01-28 14:06
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      odbiegnę na chwile od tematu:p:
    oglądam głupie filmiki ,,o urodzie,,na YouTube, rany ile te dziewczyny maja kosmetyków, w drogerii tyle nie widziałam , to jest chore, po co im tyle tego:confused: :eeek::mdleje:



    mOna01 - 2010-01-28 14:07
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16783027) Oczywiście, że momentem granicznym jest odczuwanie.
    ALE nawet dwugodzinna zygota ma szansę na bycie człowiekiem. A dokonanie aborcji to nawet jeśli nie zabranie życia to zabranie szansy do życia.

    Jak kogoś nieświadomie obraziłam to bardzo przepraszam. Nie chciałam.
    Zabranie szansy do życia... Tutaj do głowy przychodzi mi mnóstwo rzeczy które mogłabym powiedzieć ale nie chcę :-p to tak jak Kościół uważa antykoncepcję za zło bo marnuje się sperma, nasienie życia, które ma to życie dawać! A więc marnuje się szansa do życia. Bez przesady :-)
    Wolę żeby dzieci, które miałyby się rodzić i wychowywać w patologicznych rodzinach, nigdy się nie urodziły. Mniej cierpienia, mniej nowych patologii (przekazywanych im przez rodziców). Wolę, żeby dzieci rodziły się chciane i kochane, oczekiwane.
    A to co pisałaś Chatul, że okaleczenie kobiety która z jakichś względów chciała usunąć ciążę jest dla niej odpowiednią karą... Nawet nie chcę tego komentować.



    motylek1007 - 2010-01-28 14:07
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16783367) odbiegnę na chwile od tematu:p:
    oglądam głupie filmiki ,,o urodzie,,na YouTube, rany ile te dziewczyny maja kosmetyków, w drogerii tyle nie widziałam , to jest chore, po co im tyle tego:confused: :eeek::mdleje:
    pooooooooookaz :p:

    kiedys miałam niezła kolekcje 20 szamponów :cojest:



    aanika - 2010-01-28 14:12
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16783367) odbiegnę na chwile od tematu:p:
    oglądam głupie filmiki ,,o urodzie,,na YouTube, rany ile te dziewczyny maja kosmetyków, w drogerii tyle nie widziałam , to jest chore, po co im tyle tego:confused: :eeek::mdleje:
    Daj linka :)

    Motylku, widzę, że powrót do starego avatara :D



    Bejjka - 2010-01-28 14:15
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16783333) Właśnie jestem okrutna, bo cieszy mnie, że osoba, która z powodu własnego widzimisię usuwa ciąże musi to zrobić w podziemiu tym samym narażając się na poważną utratę zdrowia. Oj Chatul Chatul myślę, że większość kobiet nie decyduje się na usunięcie ciąży z błahych powodow i własnego widzimisię............



    kasiamajo - 2010-01-28 14:16
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      http://www.youtube.com/watch?v=OjUGl...eature=related



    Chatul - 2010-01-28 14:16
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16783363) Ale pewnie i tak wielu z nich ma obywatelstwo, bo od dziesięcioleci tam mieszkają. Co z tego, że większość nie zna nawet języka;) Widocznie mają za słabe kryteria dawania obywatelstwa. Ale fakt, coś z tym zrobić muszą.

    Cytat:
    Napisane przez mOna01 (Wiadomość 16783384) Zabranie szansy do życia... Tutaj do głowy przychodzi mi mnóstwo rzeczy które mogłabym powiedzieć ale nie chcę :-p to tak jak Kościół uważa antykoncepcję za zło bo marnuje się sperma, nasienie życia, które ma to życie dawać! A więc marnuje się szansa do życia. Bez przesady :-) Tyle, że sperma sama w sobie nie jest życiem. Komórka jajowa kobiety też. A nawet dwugodzinny płód już jest.

    Tutaj powiem szczerze, że jestem przeciwna aborcji w obawie, że zaegalizowana w tej formie stałaby się z czasem metodą antykoncepcyjną, a ludzie uprawialiby seks nie licząc się z żadnymi konsekwencjami. Życie to jednak nie jest coś z czym powinno się pogrywać czy manipulować bez uzasadnienia.

    Cytat:
    Wolę żeby dzieci, które miałyby się rodzić i wychowywać w patologicznych rodzinach, nigdy się nie urodziły. Mniej cierpienia, mniej nowych patologii (przekazywanych im przez rodziców). Wolę, żeby dzieci rodziły się chciane i kochane, oczekiwane. Coś w tym jest :ehem:

    Cytat:
    A to co pisałaś Chatul, że okaleczenie kobiety która z jakichś względów chciała usunąć ciążę jest dla niej odpowiednią karą... Nawet nie chcę tego komentować. Proszę nie przekręcaj tego, co piszę.
    Napisałam, że cieszy mnie, iż kobieta, która NIE Z JAKICHŚ WZGLEDÓW, a z własnego WIDZIMISIĘ usuwa ciążę, NARAŻA SIĘ NA PROBLEMY ZDROWOTNE [ to nie jest synonim "zostaje celowo na 100% okaleczona" ]

    Pisałam zresztą wcześniej, że w określonych przypadkach jestem jak najbardziej za aborcją. Zawsze jest ona dla mnie zła, ale w wielu przypadkach jest o wiele mniejszym złem niż urodzenie chorego dziecka czy też sprawienie, że matka straci zdrowie czy życie.

    Cytat:
    Napisane przez Bejjka (Wiadomość 16783642) Oj Chatul Chatul myślę, że większość kobiet nie decyduje się na usunięcie ciąży z błahych powodow i własnego widzimisię............ Oczywiście, że nie. Wiem, że często niechciana ciąża czy też ciąża zagrażająca życiu są dramatami życiowymi. Współczuję osobom, które znalazły się w takije sytuacji. Są według mnie sytuacje, w którym aborcja jest uzasadniona. Pisałam o tym przecież. Ale jednak takie podejście "nie chcę mieć teraz dziecka to usunę je" jest dla mnie widzimisiem i nieumiejętnością ponoszenia konsekwencji własnych działań.



    motylek1007 - 2010-01-28 14:23
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez aanika (Wiadomość 16783566)
    Motylku, widzę, że powrót do starego avatara :D
    motylek jakos lepiej od Bobiczka wygląda ;)

    Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16783672) http://www.youtube.com/watch?v=OjUGl...eature=related długi, w pracy nie zdąze obejrzec ;)

    przelecialam pobieznie filmik :eek: :eek: to jest dopiero KOLEKCJA



    kocurzyca - 2010-01-28 14:28
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16781283) Nie wiem, może nie rozumiem, bo ja nie wiem, dokładnie, jak tam jest;) Mają środki antykoncepcyjne za darmo, ale od kogo je dostają? Tu, żeby iść do gina trzeba dostać skierowanie o rodzinnego jeśli ten nie widzi powodu to się dostaniesz. Wszelką antykoncepcje daje pielęgniarka. Gina można zobaczyć dopiero jak ma się jakąś poważną chorobę, z którą rodzinny sobie nie radzi. Tutaj lekarz specjalista jest jak bóg i byle kto z byle problemem nie będzie mu du..y zawracał
    Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16781345) No to inaczej by można ich przyskrzynić. Rodzi im się dziecko-> nie mogą go utrzymać -> państwo nakłada na nich karę w postaci ROBÓT PUBLICZNYCH za szkodzenie dziecku. Każde nowe dziecko, to nowa gęba do wykarmienia. Czyli trzeba kupic żarcie, ciuchy. Kupując to płacimy podatek VAT, czyli przypływ gotówki do budżety państwa.

    Kolejna ciekawostka z Anglii. Tu jest grupa produktow podstawowyych, które ą wolne od podatku. Np. podręczniki szkolne, ubrania do 16 lat, podstawowa zywność jak ryba, herbatniki, zwykły chleb, masło, mleko itd.
    Wygrana w loteriach też jest wolna od podatku.
    Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16781492) :ehem:

    Jyyli ale na utrzymanie niechcianych dzieci w sierocińcach, czy na zasiłki itd. też płacimy podatki, a dla wielu par antykoncepcja to jednak spory wydatek,
    Sierocińce są likwidowane. Teraz bedą rodziny zastępcze. Jeśli to bedzie kolejny projekt, który bedzie tak udany jak w Anglii, to wole nie myśleć. Mianowicie rodzina zastępcza to kolejny sposób na wyciąganie kasy od rządu. Bo oczywiście za wzięcie dzieciaka, dostaje się kasę. Dzieci takie trafiają do rodzin patologicznych, do dilerów itd. Znam taki przypadek osobiście.
    Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16781525) Ja uważam, że odebranie wszelkich zasiłków by wystarczyło, nie byłoby na wódkę, to trzeba by było pracować. I nie byłoby, jak czasem się widuje w TV, że ojciec 10 dzieci siedzi na bezrobociu i nie pójdzie do pracy, bo "za 1000 zł to on rodziny nie utrzyma". W wódce oprócz VATu jest jeszcze akcyza, więc jaszcze wiecej kasy do budżetu państwa.
    Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16781634) dokładnie:ehem:
    ja jestem w podobnej sytuacji, więc mam do końca żyzia nie uprawiać seksu?

    chatul aborcja tylko od pewnego momentu jest zabiciem dziecka, tak mówi nauka, ale kościół ma swoje zdanie na ten temat
    Jak byłam w liceum, próbowano w prowadzić nam wychowanie sksualne....z księdzem. Dobrze, ze istniało BRAVO bo takich bzdur jak nam naopowiadał to jeszcze w życiu nie słyszałąm.
    Na szczęście pani od Biologii i pani od WFu, dowiedziały się o praniu mózgu jakie nam zafundowno i wyedukowały nas, po kryjomu:D

    Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16782994) Tylko czekajmy, aż tak będzie w Polsce.
    Właśnie boli mnie, że polski rząd jak i wiekszość Polaków bierze przykład z tych najgorszych krajów (czyt. Anglia) europejskich, a nie z tych najlepszych (np kraje skandynawskie, czy Szwajcaria)

    Jak moi rodzice nażekają na sytuacje w kraju, to zawsze in powtarzam, ze przecież właśnie tego chcieli - wolności, demokracji i zachodu..

    Ja tęsknię za komuną:D



    aanika - 2010-01-28 14:29
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16783672) http://www.youtube.com/watch?v=OjUGl...eature=related O Matko, nie powtarzają jej się kolory cieni? :lol:
    Posiadanie i kupowanie kosmetyków jest fajne, ale bez przesady. Ja i tak preferuję minimalizm :)



    Bejjka - 2010-01-28 14:30
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez kasiamajo (Wiadomość 16783672) http://www.youtube.com/watch?v=OjUGl...eature=related rzeczywiście spora ta kolekcja:D ale jak ma wszystko poukładane....moja kolrówka wala się po całym domu:rolleyes:

    Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16783678) Ale jednak takie podejście "nie chcę mieć teraz dziecka to usunę je" jest dla mnie widzimisiem i nieumiejętnością ponoszenia konsekwencji własnych działań. Chatul, a można wiedzieć ile masz lat? :>
    powiem Ci, że z mojej perspektywy, kobiety 28letniej;), możliwość wyboru i podejęcia decyzji o aborcji powinna być możliwa.....i każdy postępowałby zgodnie ze swoimi przekonaniami i sumieniem.....



    gubis - 2010-01-28 14:38
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16782406) Własny brzuch niech każdy w swoim zakresie kontroluje, ale cudzego życia nie powinien.
    ja mam bardzo egoistyczne podejście w tej kwestii. jestem już dużą dziewczynką i z pełną odpowiedzialnością moge powiedzieć, ze nie chcę mieć dzieci (mimo, że je bardzo lubie). jeśli istniałaby taka możliwość, poddałabym się zabiegowi sterylizacji (nie wiem, czy u ludzi tez tak to się nazywa)... na chwilę obecną nie mam takiej możliwości więc stosuję antykoncepcję, ale jak zapewne wiesz, nie wynaleziono 100% skutecznej metody. w związku z tym, mimo zabezpieczania się przed ciążą mogę w nią zajść. irytuje mnie, że w takim momencie jedyne co mam do wyboru, to nielegalny zabieg, bo, z całym szacunkiem, ale ja się o to dziecko nie prosiłam... nie rozumiem, dlaczego ktoś ma mi narzucac to, że muszę donosić ciąże. nie chcę i nie zamierzam pozwalać na kierowanie moim życiem. w tym wypadku nie jest dla mnie istotne kiedy płód zostanie uznany za człowieka. z całą pewnością zabieg przeprowadziłabym jak najszybciej, ale jeśli byłby to okres, w którym zarodek nazwiemy już człowiekiem w żadnym stopniu nie wpłynęłoby to na moja decyzję.



    kocurzyca - 2010-01-28 14:41
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez jyyli (Wiadomość 16783087) W Szwecji też już są;) Tak jak np. w Niemczech. Państwo wypłaca pieniądze na każde dziecko, a że tam jest dużo imigrantów z krajów arabskich, którzy mają np. 10 dzieci, to sobie siedzą, nic nie robią, a kasa sama leci;) Nie zdziwię się, jeśli Szwedzi i Niemcy zaczną się burzyć i będzie dochodzić do jakichś bardzo nieprzyjemnych sytuacji. Imigranci to tu temat -morze.
    Cytat:
    Napisane przez Nerchie (Wiadomość 16783122) Hmm, nie wiem dla mnie behemoty i reszta to nie są dobre zespoły. Uważam, że nam brakuje dobrych wokalistek, bo te natomiast uwielbiam. W sumie chyba tu chodzi o akcent, bo osobiście kocham się w kate nash, czy lily allen. Dobrych wokalistkach, czy też z ameryki Amy Winehouse. Kwestia hustu. Amy Winehouse jest Angielką
    Cytat:
    Napisane przez Nerchie (Wiadomość 16783181) wystarczyło by do ustawy dodać: "Dla obywateli" :>? Nie takie proste. Oni zaczynają od aplikacji o status uchodżcy, który dostać bardzo łatwo, a od uchodźcy do obywatela już tylko malutki kroczek. Polak ma trudniej niż Smalijczyk, mino że jest obywatelem UE.



    gubis - 2010-01-28 14:45
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16783678) Ale jednak takie podejście "nie chcę mieć teraz dziecka to usunę je" jest dla mnie widzimisiem i nieumiejętnością ponoszenia konsekwencji własnych działań. aha, czyli uprawiać seks mogą tylko Ci, którzy sa gotowi na dziecko?



    Magdzia94 - 2010-01-28 14:47
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Bejjka (Wiadomość 16783150) super efekt :D pochwalisz się fotkami? :> Jedno porównanie już jest:) Następne dopiero przed feriami



    Chatul - 2010-01-28 14:48
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez kocurzyca (Wiadomość 16784038) W wódce oprócz VATu jest jeszcze akcyza, więc jaszcze wiecej kasy do budżetu państwa. A nie jest tak, że akcyza sama w sobie jest VATem? Vatem akcyzowym?

    Cytat:
    Napisane przez Bejjka (Wiadomość 16784085) powiem Ci, że z mojej perspektywy, kobiety 28letniej;), możliwość wyboru i podejęcia decyzji o aborcji powinna być możliwa.....i każdy postępowałby zgodnie ze swoimi przekonaniami i sumieniem..... I tak każdy postąpi zgodnie ze swoim sumieniem tudzież zagłuszy je i zrobi mu jak jest wygodniej (;

    Cytat:
    Napisane przez gubis (Wiadomość 16784300) ja mam bardzo egoistyczne podejście w tej kwestii. jestem już dużą dziewczynką i z pełną odpowiedzialnością moge powiedzieć, ze nie chcę mieć dzieci (mimo, że je bardzo lubie). jeśli istniałaby taka możliwość, poddałabym się zabiegowi sterylizacji (nie wiem, czy u ludzi tez tak to się nazywa)... na chwilę obecną nie mam takiej możliwości więc stosuję antykoncepcję, ale jak zapewne wiesz, nie wynaleziono 100% skutecznej metody. w związku z tym, mimo zabezpieczania się przed ciążą mogę w nią zajść. irytuje mnie, że w takim momencie jedyne co mam do wyboru, to nielegalny zabieg, bo, z całym szacunkiem, ale ja się o to dziecko nie prosiłam... nie rozumiem, dlaczego ktoś ma mi narzucac to, że muszę donosić ciąże. nie chcę i nie zamierzam pozwalać na kierowanie moim życiem. w tym wypadku nie jest dla mnie istotne kiedy płód zostanie uznany za człowieka. z całą pewnością zabieg przeprowadziłabym jak najszybciej, ale jeśli byłby to okres, w którym zarodek nazwiemy już człowiekiem w żadnym stopniu nie wpłynęłoby to na moja decyzję. Też uważam, że powinna być możliwość poddania się dobrowolnej sterylizacji. Nie wiem czy tak to się u ludzi nazywa, ale nazwijmy to w ten sposób. To znaczenia tutaj nie ma. Gdyby sterylizacja była możliwa to problem Twojej ewentualnej ciąży by odpadł.

    A nie wolisz poddać się sterylizacji w kraju, w ktorym jest to możliwe? Bo chyba jednak dokonanie ewentualnej aborcji nie byłoby dla Ciebie zupełnie bezstresowe itd(?)

    Cytat:
    Napisane przez gubis (Wiadomość 16784481) aha, czyli uprawiać seks mogą tylko Ci, którzy sa gotowi na dziecko? Gotowi na przyjęcie ewntualnego dziecka.
    Albo Ci, którzy są bezpłodni/poddali się sterylizacji (;

    Tak powinno być według mnie.

    Nie neguję antykoncepcji ani aborcji w sytuacji, w której jest ona niezawiniona (gwałt) lub zagraża życiu/zdrowiu.



    Magdzia94 - 2010-01-28 14:50
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Moze ta dziewczyna maluje profesjonalnie, dlatego tyle ma:)

    Mama mi kupiła kebaba(kebab Chatul ?) mhmmmm a taką ochotę miałam na niego mhmm.



    Chatul - 2010-01-28 14:52
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Magdzia94 (Wiadomość 16784624) Mama mi kupiła kebaba(kebab Chatul ?) mhmmmm a taką ochotę miałam na niego mhmm. I tak i tak. [ Forma dopełniaczowa jest w tym wypadku starsza i powoli wychodzi z użycia ]



    gubis - 2010-01-28 14:53
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16784571) A nie wolisz poddać się sterylizacji w kraju, w ktorym jest to możliwe? Bo chyba jednak dokonanie ewentualnej aborcji nie byłoby dla Ciebie zupełnie bezstresowe itd(?) myślę, że z cała pewnością nie przeszłoby to bez echa, ale nie mam watpliwości co do podjętej decyzji. taki zabieg na pewno rozważę, ale niestety wiąże on się z olbrzymimi kosztami i na chwilę obecną jest dla mnie nieosiągalny.

    Cytat:
    Gotowi na przyjęcie ewntualnego dziecka.
    Albo Ci, którzy są bezpłodni/poddali się sterylizacji (;
    ok, dla mnie nie jest to równoznaczne.

    odnośnie jedzenia :)
    dzisiejszy macgubisfalafel boooski - dzięki Kasiu!



    Chatul - 2010-01-28 14:56
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez gubis (Wiadomość 16784700) myślę, że z cała pewnością nie przeszłoby to bez echa, ale nie mam watpliwości co do podjętej decyzji. Rozumiem...

    Cytat:
    taki zabieg na pewno rozważę, ale niestety wiąże on się z olbrzymimi kosztami i na chwilę obecną jest dla mnie nieosiągalny. Aborcja też droga jest. Czy to nielegalna w kraju czy legalna gdzieś za granicą. Regularne stosowanie antykoncepcji też ma swoją cenę.
    Naprawdę postaraj się o sterylizację. To by rozwiązało wiele problemów. W tym te ewentualne (;



    Magdzia94 - 2010-01-28 14:58
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16784665) I tak i tak. [ Forma dopełniaczowa jest w tym wypadku starsza i powoli wychodzi z użycia ] Dziękuję:cmok:



    gubis - 2010-01-28 14:59
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16784793) Aborcja też droga jest. Czy to nielegalna w kraju czy legalna gdzieś za granicą. Regularne stosowanie antykoncepcji też ma swoją cenę.
    Naprawdę postaraj się o sterylizację. To by rozwiązało wiele problemów. W tym te ewentualne (;
    aborcja to koszt 1,5-3 tys.
    sterylizacja za granica myślę, że nie zamknie się w kilkunastu ;)



    Bejjka - 2010-01-28 15:00
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16784571)
    I tak każdy postąpi zgodnie ze swoim sumieniem tudzież zagłuszy je i zrobi mu jak jest wygodniej (;
    Oj Chatul Chatul to cudownie, że jesteś taka moralna:rolleyes:
    choć Twoje argumenty zupełnie mnie nie przekonują to i tak je szanuje:D

    a gdzie reszta Dziewczyn się podziała?:>



    Magdzia94 - 2010-01-28 15:02
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Przynajmniej was ponadrabiam jak dziewczyn nie ma:D



    gubis - 2010-01-28 15:06
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Bejjka (Wiadomość 16784885) a gdzie reszta Dziewczyn się podziała?:>
    wola się trzymac z dala:bunia:



    Bejjka - 2010-01-28 15:07
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Madziu, bylam w Twoim albumie i widzialam Twój brzuszek:ehem: jesteś też na diecie (choć jak jesz kebaby to pewnie nie;)) czy tylko ćwiczysz?:>
    jak na zaledwie miesiąc ćwiczeń to efekty warte poświęceń- ładnie zarysowała Ci się talia i brzuszek zrobił się bardziej płaski:ehem: a jak z mięśniami? bardzo się wzmocniły? :>



    jyyli - 2010-01-28 15:07
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Bejjka (Wiadomość 16784885) Oj Chatul Chatul to cudownie, że jesteś taka moralna:rolleyes:
    choć Twoje argumenty zupełnie mnie nie przekonują to i tak je szanuje:D

    a gdzie reszta Dziewczyn się podziała?:>
    Ja oglądałam Szansę na Sukces, dlatego mnie nie było:p: Ale stwierdzam, że hydrosfera jest dla mnie ciekawsza niż oglądanie wygibasy ludzi, którzy myślą, że śpiewają, a tego nie robią (chociaż to w sumie całkiem zabawne:p:) i zaraz idę się uczyć;)



    Chatul - 2010-01-28 15:08
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Magdzia94 (Wiadomość 16784855) Dziękuję:cmok: Zawsze do usług :D

    Cytat:
    Napisane przez gubis (Wiadomość 16784857) aborcja to koszt 1,5-3 tys.
    sterylizacja za granica myślę, że nie zamknie się w kilkunastu ;)
    Za to ewentualne koszta leczenia się po kiepsko przeprowadzonej aborcji są jeszcze wyższe. Dodaj jeszcze cenę środków antykoncepcyjnych.

    Tak czy inaczej, pomysł sterylizacji zdecydowanie popieram. Mam nadzieję, że Ci się uda wysterylizować się i/lub nigdy nie zajść w ciążę :D :ehem:

    Cytat:
    Napisane przez Bejjka (Wiadomość 16784885) Oj Chatul Chatul to cudownie, że jesteś taka moralna:rolleyes: Rolleyes? Dobrze odczytuję, że to ironia? [ Emotki bywają różnie rozumiane, więc wolę się upewnić :P ]

    To chyba dobrze, że postępuję zgodnie z tym, co mówi mi sumienie, co? I nie kłamię chyba mówiąc, że wiele osób usypia swoje sumienie aby móc robić to, co jest dla nich wygodniejsze?

    Cytat:
    choć Twoje argumenty zupełnie mnie nie przekonują to i tak je szanuje:D No to dobrze.
    Też szanuję cudze poglądy, aczkolwiek często nie zgadzam się z nimi.

    Problem w tym, że nie ma po prostu jednoznacznej moralności, dlatego tak trudno ustalić zasady mające obowiązywać wszystkich. Nikt nie chce przecież pozwolić na to by czyniono na świecie coś, co zgodnie z jego moralnością jest złem.



    Magdzia94 - 2010-01-28 15:10
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Nie jestem na diecie:)
    Nie jem tylko produktów czekoladowych i ćwiczę sobie brzuszek.
    Mięśnie się wzmocniły, ale i tak jeszcze dużo ćwiczenia przede mną. W szkole jeszcze chodzimy na siłownię robimy ćwiczenia na mięśnie brzucha.



    kasiamajo - 2010-01-28 15:10
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Magdzia94 (Wiadomość 16784624) Moze ta dziewczyna maluje profesjonalnie, dlatego tyle ma:)
    .
    nie sądzę, takich maniaczek jest na yuutube cała masa

    http://www.youtube.com/watch?v=ncNbS2eWN4Y



    Magdzia94 - 2010-01-28 15:15
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Ooo kurde, jak w sklepie...przesada.

    ---------- Dopisano o 16:15 ---------- Poprzedni post napisano o 16:11 ----------

    Koniec wizażowania, czas otworzyć zeszyt z niemieckiego.



    n0emi - 2010-01-28 15:19
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Reszta dziewczyn siedzie cicho bo podczytuje bardzo interesujaca dyskusje:D

    Ja tez jestem za legalna aborcja:)

    Ale wiem, ze ja nie usunelabym dziecka.
    ( no oprocz skrajnych przypadkow: ciaza z gwaltu czy zagrazajaca mojemu zyciu).

    ---------- Dopisano o 16:19 ---------- Poprzedni post napisano o 16:16 ----------

    Co do tych filmikow to jestem ciekawa skad oni biora tyle kasy:confused:
    Ja jak kupie drozszy podklad czy tusz to czuje sie juz splukana:)



    gubis - 2010-01-28 15:19
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16785096) Za to ewentualne koszta leczenia się po kiepsko przeprowadzonej aborcji są jeszcze wyższe. Dodaj jeszcze cenę środków antykoncepcyjnych. jasne, ale przy braku tych pieniędzy taki argument n ic nie zmienia:D

    Cytat:
    Tak czy inaczej, pomysł sterylizacji zdecydowanie popieram. Mam nadzieję, że Ci się uda wysterylizować się i/lub nigdy nie zajść w ciążę :D :ehem: nie-dziękuje;)



    Bejjka - 2010-01-28 15:32
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez Chatul (Wiadomość 16785096)

    Rolleyes? Dobrze odczytuję, że to ironia? [ Emotki bywają różnie rozumiane, więc wolę się upewnić :P ]
    dobrze;) choć to nawet nie ironia, ale takie wzniesienie oczu do nieba:D
    i nie ukrywam, że trochę śmieje się*pod nosem, szczególnie teraz, jak się o to zapytałaś:p:

    Chatul, właściwe dalsza dyskusja nie ma sensu, bo każdy ma swoje zdanie, racje i światopogląd :ehem: mam nadzieję, że nigdy żadna z nas nie będzie musiała zmierzyć się z tym problemem...



    otako - 2010-01-28 15:37
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Dzień dobry :D pamięta mnie ktoś jeszcze? :rolleyes:
    Nadrobiłam wszystko - każdy jeden pojedynczy post :D
    Maraton zaliczeniowy na uczelni już poza mną, będzie się można więcej poudzielać :rolleyes:

    Widziałam, że rozmawiałyście o kaszach, ja właśnie wszamałam na obiad jęczmienną z sosikiem i kiszonym ogórem, pyszota! :brzydal:
    A jecie brązowy ryż? Macie jakiś patent na gotowanie? Bo mi zawsze wychodzi strasznie twardy, ile by się nie gotował...

    I jeszcze jedno Jyyli - z okazji Twojego wczorajszego święta wszystkiego najlepszego! :cmok: Spełnienia marzeń! to najważniejsze, a reszta się jakoś ułoży... :cmok: (ha! pamiętałam, mimo głowy zawalonej niepotrzebnymi informacjami na egzamin :cool:)
    I pamiętaj, że został Ci już tylko rok na używanie kosmetyków "Under Twenty" - musisz się spieszyć :brzydal: :brzydal:



    Bejjka - 2010-01-28 15:37
    Dot.: offtopowe zapuszczanie XI Wizaż uczy, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi
      Cytat:
    Napisane przez n0emi (Wiadomość 16785293) ]Co do tych filmikow to jestem ciekawa skad oni biora tyle kasy:confused:
    Ja jak kupie drozszy podklad czy tusz to czuje sie juz splukana:)
    ale u nas kosmetyki, szczegolnie tzn selektywne są strasznie drogie...kiedyś*byłam au pair i szczena mi opadła jak kiedyś przed balem przebierańców matka kupiła 7letniej córce prawie całą kolorówkę clinique...tylko po to, żeby wymalowała się jak księżniczka:rolleyes:

    zresztą, widzę po moich koleżnakch, ktore wyjechały do irlandii albo anglii po studiach. niby są pokojówkami czy kelnerkami a kosmetyczki mają po brzegi wypełnione markowymi kosmetykami....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptcsite.opx.pl



  • Strona 24 z 41 • Znaleźliśmy 8086 rezultatów • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! aska442 Poeci muszą byc nieszczęśliwi Design by SZABLONY.maniak.pl.